Hvordan reagerte pappaen når du fortalte om babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
Jeg ringte min kjære på morningen å sa jeg hadde tatt test og den viste to streker. Han sa: "Tuller du?, Jeg syntes det er lenge siden jeg komme inni deg sist". Så ble han selvsagt veldig glad<3
Vi har ønsket oss et barn til men vi hadde tenkt å vente med å prøve til rundt juletider. Siden vi skal på sommerferie hvor det er påvist Zika virus. Nå må vi bare ta våre forhåndsregler under veis på turen[emoji4]

Her hadde vi aldri i verden trodd at vi skulle klare det siden våre tre barn er ivf-barn. Jeg følte meg veldig trøtt, og kjente meg litt småkvalm innimellom. Syntes det var rart at mensen ikke var kommet ennå, og jeg kjøpte en test på Rema. Mannen skjønte ikke vitsen med det. Testen ble liggende ubrukt et par dager, og fredagen sa jeg at i morgen tar jeg testen. Mannen sier (som jeg selv forsåvidt var enig i) at det er vel ikke vits i. Men jo, mens vi var på badet og skiftet bleier på tvillingjentene våre, så tisset jeg på testen, og midt i bleiebytting sa jeg til mannen at jeg tror jeg ser en strek her jeg. Han "nei, det går jo ikke", men joda, han så streken han også [emoji23] vi skjønte ingenting og jeg var sikker på at det var noe feil med testen. Så sjekket jeg om jeg hadde noen av de billige strimmeltestene, det hadde jeg og den var også positiv. Men, så var de gått ut på dato for noen mnd siden, så de stolte vi ikke på [emoji23] Mannen sendte meg i full fart ned på apoteket for å få noen "skikkelige" tester, og de var også positive [emoji23][emoji173]️ vi er i sjokk fortsatt egentlig, og tør ikke helt å tro at det er et lite mirakel i magen. [emoji171]

Her hadde vi aldri i verden trodd at vi skulle klare det siden våre tre barn er ivf-barn. Jeg følte meg veldig trøtt, og kjente meg litt småkvalm innimellom. Syntes det var rart at mensen ikke var kommet ennå, og jeg kjøpte en test på Rema. Mannen skjønte ikke vitsen med det. Testen ble liggende ubrukt et par dager, og fredagen sa jeg at i morgen tar jeg testen. Mannen sier (som jeg selv forsåvidt var enig i) at det er vel ikke vits i. Men jo, mens vi var på badet og skiftet bleier på tvillingjentene våre, så tisset jeg på testen, og midt i bleiebytting sa jeg til mannen at jeg tror jeg ser en strek her jeg. Han "nei, det går jo ikke", men joda, han så streken han også [emoji23] vi skjønte ingenting og jeg var sikker på at det var noe feil med testen. Så sjekket jeg om jeg hadde noen av de billige strimmeltestene, det hadde jeg og den var også positiv. Men, så var de gått ut på dato for noen mnd siden, så de stolte vi ikke på [emoji23] Mannen sendte meg i full fart ned på apoteket for å få noen "skikkelige" tester, og de var også positive [emoji23][emoji173]️ vi er i sjokk fortsatt egentlig, og tør ikke helt å tro at det er et lite mirakel i magen. [emoji171]
Så herlig [emoji173][emoji173][emoji4]

Kjenner meg sååå igjen [emoji7]her er også et lite mirakel i magen! Tror det ikke helt fortsatt [emoji2]denne gangen uten IVF!

Så fine historier folk har [emoji7] min trodde ikke helt på det [emoji85] måtte ta noen tester før han gikk med på det... Blir fint å få tatt ultralyd for å verifisere - er liksom litt uvirkelig enda [emoji4]

Her ble mannen veldig glad, men ikke overraska. Dette er vårt andre ivf forsøk, og han har spurt og gravt om mulige symtpomer siden rugedag 1 :p Og siden jeg hadde veldig mange like symptomer fra forrige graviditet, var han nesten helt sikker på at jeg var gravid. Og det fikk han jo rett i :D
Er noe helt spesielt å se den gleden stråle igjennom hele ham :Heartred

Jeg fikk symptomer så tidlig at vi nok begge trodde jeg innbilte meg ting. Gikk på apoteket i lunsjen og testet positivt. Ringte kjæresten og gråt så jeg sendte en MMS med bilde av testen. Han ble kjempe glad og sa "Tenk nå skal du bli mamma og vi foreldre". Så hentet han meg tidlig på jobb så vi kunne være sammen :)

Her var det han som ba meg kjøpe en test [emoji28] han ble ikke veldig overrasket når jeg da kom ut fra badet med en positiv test i hånden [emoji23]

Back
Topp