hvordan reagerte ditt barn når det fikk svineinfluensa?

OH RLY?

Forumet er livet
spørsmål til dere som har barn som har hatt/har svineinfluensa, kan du ikke fortelle meg om hvordan det startet? altså de første symptomene og hvor fort de ble skikkelig syke?

har ei lita ei som plutselig fikk feber på 39 her, tok ikke halvtimen engang, og pusten er en del raskere enn normalen hennes. ikke bekymra enda, men vil gjerne orientere meg litt om hva jeg skal være obs på[;)]

HVIS det er det Vetle har/har hatt (påvist i barnehagen) så var det slik:

natt til tirsdag våkner han over vondt i hodet.... [&:] Tirsdag formiddag var han varm - har ikke tatt tempen på noen år - jeg kjenner jo han har feber. [8D] En goood hvil på formiddagen, og når vi våkner har han fortsatt vondt i hodet, og så begynner oppkast...

Det gikk over neste dag. Fortsatt snue og noe nysing. Almenntilstanden var egentlig god.

Fikk svar fra kommunelegen at det nok sannsynligvis var det han hadde hatt, det samme svaret fikk jeg på nettmøte i Stavanger Aftenblad.

Men de reagerer jo ulikt, da, så er jo vanskelig å sammenligne. Tung pust er vel et av tegna, ja....

ja en får ta ting som de kommer, hu er no opp og avgårde med lekebil å alt mulig nå da, paraceten har gjort sitt inntog[8D] får håpe det ikke blir mer enn dette nå da. tusen takk for svar[;)]

(flere må for all del bare svare asså)

Back
Topp