Hvordan reagerte den kommende pappaen på nyheten ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan reagerte den kommende pappaen på nyheten om graviditeten?

Tror ikke han er helt overbevist ennå. Det er han som foreslo å få barn, så jeg tror han er nervøs for at testene ikke stemmer :p

--------------------------
Taster fra appen

Litt usikkert, tror han er glad. Han har allerede vært bortom å snakket med magen ett par gang;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Han trodde ikke på de to første testene, men da jeg sto der med en digital en så kom smilet :) han gleder seg, og stryker stadig på magen og spør åssen det går med oss ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Han ble veldig, veldig glad, antakelig enda gladere enn meg siden han lenge har vært "pådriver" for en liten nr. 3 :)

Han som har mast om barn så her er det han som gleder seg mest :-P

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Her var han litt sjokkert. Han mente han prøvde å ha lite sex fordi han var redd jeg skulle bli gravid :-p Men han er glad da :-p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min er tre år yngre og søker iherdig etter jobb nå fordi han ble ferdig med master i juni. Han kunne ideelt sett ventet et par år til, men har gått med på dette siden jeg er 31 og har ventet et år på han allerede. Da dette skjedde to-tre måneder før vi egentlig hadde planlagt å begynne, var jeg redd han skulle bli litt sur. Men nei, han har snudd helt om og gleder seg :)

Først ble han litt stum og tankefull. Litt redd og nervøs. Men utover dagen sa han at han gledet seg og begynte å snakke om navn o.l. Han tar også ekstra godt vare på meg :)

Min ble litt overrasket,men veldig glad for at jeg ble gravid igjen såpass fort etter Ma. Men han holder litt igjen som meg,redd for å begynne å glede seg for mye dersom det skulle gå galt denne gangen også. Men prater jo om det og synes det er koselig,hadde begge to like mye lyst til dette:-)

Her viste jeg han testen, og han trodde det betydde at jeg ikke var gravido_O Men når han forstod det så ble han veldig glad. Vi har snakket om å få tre barn, og nå som yngste mann er snart 4 år passet det veldig greit nå :)

Noe av det første han gjorde var å reise til foreldrene sine å fortelle det ;)

Vi begynte å pusse opp huset bare dager etter positiv test, og jeg får omtrent ikke lov til å lee en finger. Han gjør så n godt han kan å prøver å ta hensynxsmile5

Fortalte han i dag at jeg er 4+3 uker på vei...

Han ble litt sjokket og stille, det er ingen hemmelighet at jeg vil dette mer enn han. Men han kommer seg mer og mer for hver time som går :-)

Han er redd for at det ikke skal gå bra og at vi ikke skal bli gode foreldre.

For å ha mitt på det tørre så var han med på å prøve, men ingen av oss kunne drømt om at det skulle gå på første forsøk <3

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Kjæresten min og eg har det berykta avstandsforholdet, der eg 2 veker etter eg kom heim ifrå han testa positivt - var han som ville prøve 100 % usikkert og ville ta sjangsen å sjå ka som skjer.. han har litt småpanikk til tider, og veldig glad :) uvirkelig!!

Min e super happy! Vi har jo ikke prøvd, æ har ikje vært klart for nummer 2 enda, mens han har ville få barn i 5år!:p
Så da æ tok en test og den va positiv, så va det æ som gikk i bakken og han blei overlykkelig!
Syns nesten han e litt slitsom, for han tar så veldig mye hensyn osv, alt føles litt unormalt ut:p
Har snakka med han da, så vi får se om han roe sæ litt:)

Min e super happy! Vi har jo ikke prøvd, æ har ikje vært klart for nummer 2 enda, mens han har ville få barn i 5år!:p
Så da æ tok en test og den va positiv, så va det æ som gikk i bakken og han blei overlykkelig!
Syns nesten han e litt slitsom, for han tar så veldig mye hensyn osv, alt føles litt unormalt ut:p
Har snakka med han da, så vi får se om han roe sæ litt:)

Hehe er jo litt søtt da når de menna blir så annerledes

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Sendte han en snap hvor jeg prøvde å tegne en positiv test og skrev maybe baby, men da trodde han bare at jeg ville ha sengekos ;) hehe... men første reaksjon var at han ble glad, men tulla med at vi skulle få nærmere sommeren ;) har allerede pratet masse med magen ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Han ble ganske sjokkert;) skjønner ikke helt hvorfor ettersom vi har hatt sex i nesten et år uten noen form for prevensjon.. Nå har jeg slitt veldig mye med hormoner det siste året i tillegg fikk jeg vite i februar at jeg hadde svært, svært lite progresteron i kroppen. (Mest sannsynlig grunnet p-sprøyte).. Reagerte voldsomt i ettertid på den.. Men pappaen har snakket såvidt til magen og tatt bittelitt på den.. Tror det kommer mer når magen blir synlig, man kjenner spark osv :)

Back
Topp