Hvordan reagerte babyen på tenner?

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Ser det er mange som allerede har fått tenner. Litt ok å vite For dem som ikke har fått :) ellers reagerer nok babyene veldig ulikt :)

Reagerte ikke i det hele tatt :p fått to og begge kom som lyn fra klar himmel. Plutselig en dag var det ett piiittelite "riskorn" nede i munnen.

Natt til i går sov mini veldig dårlig. Han hadde mye gass i magen. Våknet ofte, fant ikke roen før han hadde klart å fise. Kom over i vår seng fordi han var ekstra sutrette. Trengte ekstra kos. Om morgningen kjente jeg i munnen hans. Kjente en skarpkant fra tannenen. Litt var kommet igjennom. Var blid å fornøyd hele dagen, men fiste masse da også. Ville ha litt ekstra kos. I natt gjentok det seg med mye fising å dårlig søvn. Måtte over til oss i dag også. Men iallfall er han fornøyd på dagtid :)

To nede er helt oppe, og har vært det en stund.
Syns jeg kjenner en tredje komme

Merket ingenting jeg :) de bare var der plutselig

Her har begge nede kommet halvveis opp. Merket ikke noe mer enn masse sleving og ekstra trang til å putte ALT i munnen.

Ingen av mine har reagert på å få tenner. :)

Masse sikling, sutring og sover dårlig... Pluss at hun spiser dårlig... Men sist fikk hun tre tenner på ei uke, så hjalp vel ikke på det. Nå har hun 6 tenner!

Back
Topp