Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jegJeg sa tusen takk. Gaven ligger i kjelleren en eller annen plass. Hadde jeg kunnet bytte, hadde jeg nok sagt det og gjort det. Men ebay kan man ikke bytte...
Får meg ikke til å si til den første ordentlige kjæresten til storebror at jeg rett og slett hata gaven altså. Så da smiler jeg og sier tusen takk![]()
Jeg også er sånn...er elendig på å prøveJeg takker høflig. Men jeg er svært dårlig til å skjule det, selv om jeg prøver aldri så hardt![]()
Samme herKommer an på hvem den er ifra, hva motivet var bak osv. Med noen kan jeg si at det var fint tenkt, men det var ikke min stil (uten at de blir lei seg), mens med andre smiler jeg og sier takk.
Samme her...Jeg takker høflig. Men jeg er svært dårlig til å skjule det, selv om jeg prøver aldri så hardt![]()
Må le...det skjedde en gang her også!Samme her...
Lite hjelper det at mannen plutselig utbryter etter at jeg har takket så pent for gaven - "den har vi dessverre fra før". Du kan gjette om jeg ble sint da!!!!
Samme her, så bytta eg viss det er muligJeg later ikke som det er den perfekte gaven, men takker selvsagt høflig.