Hvordan reagere kroppen på sengekos?[emoji23]

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Haha, kanskje litt intimt spørsmål. Men får dere mye kynnere ol etter sengekos? Trodde bare sånt skulle gi «effekt» om man var veldig moden...?!

Hadde heilt forferdelig med kynnere og smerter som føltes nesten som rier etter sengekos sist. Då veka 33. Til slutt ringte eg jordmor. D ga seg ikkje før om kvelden (koste på morgen)

sist svangerskap fikk jeg kraftige kynnere etter orgasme. Nå merker jeg ingen ting.

Jeg har alltid fått kraftige kynnere etter sex, og enda verre etter orgasmer. Denne gang blir det ekstra gale etter stimulering av puppene i tillegg.
Var skikkelig ille her om dagen. Fikk hyppige og kraftige tak i magen :o

Får sterke kynnere, og har to erfaringer med at fødsel har starta som følge av sengekos, men da 4dpo da...

Får sterke kynnere, og har to erfaringer med at fødsel har starta som følge av sengekos, men da 4dpo da...

Kynnere ja, og skarpe smerter :shifty:

Ikke noe særlig forandring i kroppen etter sengekos her heller :rolleyes:

Ser ut som en skrekkfilm nedentil etterpå :dead: (-blod). Ellers ingen action. Ikke en kynner engang!!!

Sengekos?

Fikk mye kynnere etter sengekos i forrige svangerskap.
Har ikke blitt så mye kos i dette.

Her har «sengekos»/hyrdestund med mannen, sålangt bare utløst falske forhåpninger og lange serier med vonde kynnere... så har ikke hatt noen effekt slik jeg håpte, men så vet jeg og at sist måtte jeg gå 3 dager over termin før det var modent nok til at det gav noe effekt da...

Vet ikke hva sengekos er lengre. [emoji23]

Back
Topp