Hvordan rangerer man ødemer?

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Ja.. hva vil ødemer: 1-2 si? Eller 2?  (osv...)

Noen som vet dette?

1 er lite og 3 er mye[:D]
Nei altså jeg vet ikke helt.
Eneste jeg vet er at jordmor spurte meg denne gangen om jeg hadde fått vann i kroppen. Da sa jeg at jeg hadde litt i føttene innimellom på kveldene. Men ikke så ofte. Hun hadde skrevet 0-1 på ødemer i svangerskapspapirene mine.....
Håper du ble litt klokere nå[:)]

Søkte litt på nettet, men var ikke så lett å finne noen direkte fakta på hvordan dette rangeres. Var ei som skreiv "Jeg ble beregnet til 1 når jeg fikk merker av sokken. 2 når jeg måtte kjøpe nye sokker, og 3 når jeg måtte kjøpe nye sko"

Vet ikke om det hjelper noe ;p

Åh!! herregud! Går det ann å få så hovne bein at man ikke får på seg skoa????? [&:]
Håper det ikke blir så ille da!! Får skikkelige merker av sokka og må brette de ned siden det gjør vondt å ha de oppe..

Tusen takk for svar! [:)]

ORIGINAL: FrøkenS

Åh!! herregud! Går det ann å få så hovne bein at man ikke får på seg skoa????? [&:]
Håper det ikke blir så ille da!! Får skikkelige merker av sokka og må brette de ned siden det gjør vondt å ha de oppe..

Ja det går an... Forrige gang fikk jeg kun på meg sånne sandaler med borrelåser på slutten.

etter jobb når jeg skal ha på meg skona mine igjen merker jeg at de er blitt veldig trange.. :) hmm..

jeg sliter med å få på meg støvlettene mine på kveldstid. de er jo helt passe med ullsokk på mårran/dagen, men på kvelden får jeg dem akkurat på meg med tynne sokker. hehe, så noe skjer i løpet av dagen. hadde det sånn sist å, men trodde da at det var fordi jeg la på meg betydlin mye mer enn nå.

Jepp, det går absolut ann! [;)] 
Jeg gikk nemlig opp 1 (eller var det 2) skostørrelse pga vann i kroppen, når jeg gikk med eldstemann [:'(]

ORIGINAL: lan77

På med støttestrømper jenter!!!!!

jeg bruker støttestrømper..men er ikke mye hjelp i nå gitt :)

Back
Topp