hvordan pynte opp en enkel knallblå kjole?

Cillje

Blir kjent med forumet
Nå trenger jeg tips.. hvordan pynte opp en blå kjole som rekker ca til knærne og har ca 5 cm brede skulderbånd? den er i glatt silkestoff og går inn under puppene før den blir vid og henger som en "sekk" nedover.. Prøvde med gullbelte i livet, men det var ikke fint:(

Skal i bryllup til helgen og tenkte kanskje jeg kunne ta med noen tips herfra på shopping i morgen:)

tja...vanskelig nå vi ikke ser den egentlig.....vet jo ikke hva som kler deg heller da vettu....alt er ikke fint på alle[:)]smykke?med litt lengde....eller ikke?lett jakke som er fin....bolero,,,,nei har ikke peiling[:D][:D][:D]måtte bare prøve...

Tror det hadde vært kult med svarte sko og evt svart perlesmykke eller lignende.. prøvd med svart tykkt belte rundt livet? Synes knall blått og svart er fint jeg [:D]

Jeg synes gull og blå er skikkelig stilig! Er kjempetøft med en helt enkel blå kjole, med f.eks. gullsko, gullveske og gull øredobber. Bare pass på at det ikke blir for mye stæsj. En god regel er å ta av det siste man tok på seg etter man føler seg ferdig kledd[8D]

ORIGINAL: Mo9c@86

Et hvitt belte da? Og hvite sko og detaljer! Syns det blir for glorete med gull stasj i et brullup jeg...

Man kan aldri bli for blingbling[8D]

ORIGINAL: Angelicka23

Et hvitt belte da? Og hvite sko og detaljer! Syns det blir for glorete med gull stasj i et brullup jeg...

Man kan aldri bli for blingbling[8D]

Nei... Hehe... Enig med den [;)] Men syns man skal være litt stilren i et brullup da [;)] 

Ja, det kan bli for mye og! Bestevenninen min hadde sort kjole med gullsko og gullarmbånd i mitt bryllup. Hun var kjempefin! Men man må passe det og[;)]

Nei, ikke gullbelte! Det er ikke fint! Men gullsko og veske/øredobber alt ettersom[:)] 
*Måtte redigere inni her, for jeg blandet litt[8D]*
Huff, jeg er blitt litt for inspirert av min fashionista lillesøss[8D] Hun er helt crazy etter klær og mote[:D]
Jeg giftet meg august i fjor, var da 22, men ble 23 tretten dager etterpå. Han var 26[:)]

vitt är ju väldigt fint till blått.. hade haft ett par vite/ crem fargede skor å så hade jag kjöpt en stor vit blomst å fästet på kjolen.. var på sex and the city premier här för en stund siden å då hade jag en lilla kjole å så kjöpte jag to store blomster på H&M som jeg festet på, blev väldigt fint.. å så kan du ju ha vite perle öredobber, kanske perlehalsband om de ikke blir för mycket..

Back
Topp