Hvordan pumpe har dere?

har 2 stk avent manuell. Fungerer fint for meg. Genialt med 2 stk om man må pumpe ofte, så har man alltid en ren for hånden. Spess på natta.
kjøpte brukt på finn for et par hundre kroner [:)]

ORIGINAL: bellybutton

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

har avent manuell fra sist og kjøpte en medela freestyle som jeg ikke har fått lagt ut på finn.no ennå... medlea pumpen var genial men jeg fikk jo ikke nok melk så ga opp d prosjektet!
Den var liten lett og hadde minutt teller så du slapp å se på klokka og du kan feste pumpa på belte og flaskene i bhen så har du frie hender til å gjøre andre ting!!![;)][;)]

Medela freestyle er super :-)
Og genialt med dobbelpumping så det ikke går så mye tid :-)

Jeg har denne, men visste ikke at man kan feste den i bh. Noen som kan forklare?

ORIGINAL: *englefjes*

ORIGINAL: LykkeligBallerina

Medela swing..veldig fornøyd :)

Me too [:)]

De to andre gangene har jeg hatt avent sin manuelle pumpe og denne gangen kjøpte jeg den elektriske:) Er kjempe fornøyd og har brukt den en del ganger:) Liker å ha et lager i fryseren:)

ORIGINAL: MiniBollen

ORIGINAL: bellybutton

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

har avent manuell fra sist og kjøpte en medela freestyle som jeg ikke har fått lagt ut på finn.no ennå... medlea pumpen var genial men jeg fikk jo ikke nok melk så ga opp d prosjektet!
Den var liten lett og hadde minutt teller så du slapp å se på klokka og du kan feste pumpa på belte og flaskene i bhen så har du frie hender til å gjøre andre ting!!![;)][;)]

Medela freestyle er super :-)
Og genialt med dobbelpumping så det ikke går så mye tid :-)

Jeg har denne, men visste ikke at man kan feste den i bh. Noen som kan forklare?

følger med stropper som du fester på kneleddne å klyper andre enden i bhen.... tror d var 2gråe og 2gule gummistropper og 2 stropper med 1 stor hvit runding i mitten til å feste på kneleddet...

vet ikke hvor godt d var forklart men var bilde og beskrivelse i bruksannvisningen!!

Back
Topp