Hvordan pumpe har dere?

ORIGINAL: LykkeligBallerina

Medela swing..veldig fornøyd :)

Me too [:)]

Avent sin manuelle. Ganske fornøyd, liker den bedre enn den elektriske [8|]

har avent manuell fra sist og kjøpte en medela freestyle som jeg ikke har fått lagt ut på finn.no ennå... medlea pumpen var genial men jeg fikk jo ikke nok melk så ga opp d prosjektet!
Den var liten lett og hadde minutt teller så du slapp å se på klokka og du kan feste pumpa på belte og flaskene i bhen så har du frie hender til å gjøre andre ting!!![;)][;)]

Avent manuell [:)]

Har ikke prøvd noen andre, men får ut melka uten problemer så er fornøyd! :)

ORIGINAL: neselo

Avent manuell [:)]

Har ikke prøvd noen andre, men får ut melka uten problemer så er fornøyd! :)

Jeg har også denne, men får ikke ut en skjit...[:'(]
må jo være noe jeg gjør feil....men er liksom ikke det man ber noen om hjelp med[:D]

Har Avent sin manuell , veldig fornøyd med den [:D]

ORIGINAL: *englefjes*

er denne elektrisk? Hva koster den?

Har Avent sin (manuell pumpe).
Den er helt grei, men noen ganger popper den ene delen av når jeg pumper, å det er sinnsykt irriterende når jeg må demontere hele pumpen for å finne delen igjen:)

ORIGINAL: Bebiii2011

Har Avent sin (manuell pumpe).
Den er helt grei, men noen ganger popper den ene delen av når jeg pumper, å det er sinnsykt irriterende når jeg må demontere hele pumpen for å finne delen igjen:)

Jeg vet - utrulig dårlig patent på den pumpa. Bare m det lille jeg har prøvd, slenger jo den greia imellom[>:]

Jeg har fingrene mine. Gratis og fantastisk til å pumpe med! [:D][:D]

ORIGINAL: *englefjes*

samme her

ORIGINAL: Curl

Jeg har også denne, men får ikke ut en skjit...[:'(]
må jo være noe jeg gjør feil....men er liksom ikke det man ber noen om hjelp med[:D]

det er ikke alle som får ut melk når de pumper...
fikk ikke mye ut sist, men jeg fullammet til 5,5 mnd. Men pumpet jeg fikk jeg ut 30-50 ml på full pupp...hadde garantert mye mere melk enn det. Hørt om flere som ikke får ut noe.

Sist fikk jeg låne en elektrisk, gikk som bare fly det[:D] trror bare det er jeg som er helt håpløs når det gjelder den manuelle greia[:-]

Avent elektrisk og er kjempefornøyd [:)]

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

har avent manuell fra sist og kjøpte en medela freestyle som jeg ikke har fått lagt ut på finn.no ennå... medlea pumpen var genial men jeg fikk jo ikke nok melk så ga opp d prosjektet!
Den var liten lett og hadde minutt teller så du slapp å se på klokka og du kan feste pumpa på belte og flaskene i bhen så har du frie hender til å gjøre andre ting!!![;)][;)]

Medela freestyle er super :-)
Og genialt med dobbelpumping så det ikke går så mye tid :-)

ORIGINAL: mariannnilsen

avent manuell , ganske fornøyd [:D] men har ikke prøvd noen andre , så har ingen å sammenligne med

Signere![:)]

ORIGINAL: Sienna3

Avent elektrisk og er kjempefornøyd [:)]

samme her, men er ikke ofte jeg bruker den da....

Back
Topp