Hufsetrulta Forelsket i forumet 27 Apr 2013 #21 Bruk Google translate , lag et kult kort hvor dere skriver ned hvor dere skal og hva dere skal gjøre på polsk! Legg ved en ordbok ?
Bruk Google translate , lag et kult kort hvor dere skriver ned hvor dere skal og hva dere skal gjøre på polsk! Legg ved en ordbok ?
tuttifrutti Gift med forumet 27 Apr 2013 #22 Hufsetrulta skrev: Bruk Google translate , lag et kult kort hvor dere skriver ned hvor dere skal og hva dere skal gjøre på polsk! Legg ved en ordbok ? Klikk for å utvide … haha stilig =)
Hufsetrulta skrev: Bruk Google translate , lag et kult kort hvor dere skriver ned hvor dere skal og hva dere skal gjøre på polsk! Legg ved en ordbok ? Klikk for å utvide … haha stilig =)
Momofmany Forumet er livet 27 Apr 2013 #23 ÅÅh nå blei jeg inspirert Skal gi hotellweekend til sambo sin 35års dag.. Spa og hele pakka
Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene 27 Apr 2013 #24 Pappa og mamma fikk tur til Barcelona, da kjøpte vi en reiseguide og la billetten inni. Nå vet jeg jo ikke hvor i Polen dere skal men, men noe sånt:
Pappa og mamma fikk tur til Barcelona, da kjøpte vi en reiseguide og la billetten inni. Nå vet jeg jo ikke hvor i Polen dere skal men, men noe sånt: