Hvordan pakke inn en reise?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Noen kreative tips til hvordan jeg kan pakke inn en reise? Mamma blir 50 og får en tur av oss men ikke så gøy å bare fortelle det, litt gøy om den kan pakkes inn eller gjøre noe ut av liksom, noen gode forslag? :D

Hvor skal hun reise? Pakk inn litt forskjellige småting hun kan trenge på reisen :)

Skal til Polen..ho trenger egentlig ikke så mye på reisen da, vi skal på spa og kose oss bare :) Blir ikke før i september da min søster skal være med og har termin om 4 uker så ho skal få føde og komme seg først :p

Du kan jo skrive ut bilder av forskjellige ting fra Polen, flagg, kjente severdigheter, bilder fra et spa osv, så kan hun gjette hva gaven er :)

Så på en youtube greie en gang hvor de hadde pakket inn noe helt tåpelig som personen aldri kunne ha ønsket seg - og så klistra gavekort eller noe på undersiden... Kanskje en brukt spade eller noe annet tull? Og så ha klistra på billett (gjerne oppi en konvolutt så den ikke blir skitten...)?

Så på en youtube greie en gang hvor de hadde pakket inn noe helt tåpelig som personen aldri kunne ha ønsket seg - og så klistra gavekort eller noe på undersiden... Kanskje en brukt spade eller noe annet tull? Og så ha klistra på billett (gjerne oppi en konvolutt så den ikke blir skitten...)?

det var lurt =)

Mhm, funker fint, det! Er derfor jeg har en egen sag.:cool: man blir passe forvirra når man pakker opp verktøy.:p

Eller kanskje en lapp med rebus på?

Eller noen billige "spaprodukter" som neglfil, skrubb, bodylotion og noe sånt, i en fin kurv, og så skrive noe om at hun må øve seg på spa og egenpleie, for snart skal dere på spatur til Polen :)

Kjøp et lekefly og klistre på polske flagget

Jeg fikk en fint innpakka gave med påskriften "noe vi to skal kose oss med sammen". Tok av papiret og ble KJEMPESKUFFA!! Det var en Playstation3! Noe sambo vet at jeg ikke kan fordra!!!

Tok meg en stund å åpne opp selve pappesken. Nedi lå noen brosjyrer og en vinflaske med hjemmelaga etikett: denne skal vi kose oss med når vi ser etter tur i brosjyrene. Vi skal nemlig på en romantisk ferie!

Jeg fikk en fint innpakka gave med påskriften "noe vi to skal kose oss med sammen". Tok av papiret og ble KJEMPESKUFFA!! Det var en Playstation3! Noe sambo vet at jeg ikke kan fordra!!!

Tok meg en stund å åpne opp selve pappesken. Nedi lå noen brosjyrer og en vinflaske med hjemmelaga etikett: denne skal vi kose oss med når vi ser etter tur i brosjyrene. Vi skal nemlig på en romantisk ferie!

Haha, ville du ikke spille playstation altså? :p men morsom måte å gjøre det på! :)

Haha, ville du ikke spille playstation altså? :p men morsom måte å gjøre det på! :)

Hehe, nei PS er absolutt ikke min greie. Det vet han svæææært godt. Jeg og venninene syter og klager over bråket når han og kompisene spiller mens vi prøver å ha jentekveld i andre enden av stua (burde ikke 30 år gamle menn snart kutte ut dataspill?!? Haha), så han traff spikeren MIDT på hodet siden målet var å provosere meg/gjøre meg skuffa slik at gaven ble ekstra bra når jeg fant ut hva det faktisk var ;)

Kjøp fifty skades of grey og legg billetta inni:p vil tro hun vil lure litt da;)

Jeg skrev ut bilder fra plassen og limte arket på en papp og pakket inn:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Min onkel fikk en perm av sine brødre på bursdagen sin med div ark som var skrevet ut og siste side sto det at de spanderte tur på han med alt som var i permen :-)

Back
Topp