Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så på en youtube greie en gang hvor de hadde pakket inn noe helt tåpelig som personen aldri kunne ha ønsket seg - og så klistra gavekort eller noe på undersiden... Kanskje en brukt spade eller noe annet tull? Og så ha klistra på billett (gjerne oppi en konvolutt så den ikke blir skitten...)?
Jeg fikk en papp plate med bilder av fly, strand, flybillett, palmer osv limt på (tur til Thailand)Bak stod det skrevet litt om turen.
Mhm, funker fint, det! Er derfor jeg har en egen sag.Så på en youtube greie en gang hvor de hadde pakket inn noe helt tåpelig som personen aldri kunne ha ønsket seg - og så klistra gavekort eller noe på undersiden... Kanskje en brukt spade eller noe annet tull? Og så ha klistra på billett (gjerne oppi en konvolutt så den ikke blir skitten...)?
Jeg fikk en fint innpakka gave med påskriften "noe vi to skal kose oss med sammen". Tok av papiret og ble KJEMPESKUFFA!! Det var en Playstation3! Noe sambo vet at jeg ikke kan fordra!!!
Tok meg en stund å åpne opp selve pappesken. Nedi lå noen brosjyrer og en vinflaske med hjemmelaga etikett: denne skal vi kose oss med når vi ser etter tur i brosjyrene. Vi skal nemlig på en romantisk ferie!
Haha, ville du ikke spille playstation altså?men morsom måte å gjøre det på!
![]()
så heldig du er!!