Hvordan overtale mannen til 1 til

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Han sa her om dagen at han ikke kunne ha mobilen i lomma pga strålinger, for kunne hende vi skulle ha en til[8D] dagen etter er han mer enn fornøyd med 2 og skal ikke ha fler![>:]

Men jeg har bestemt meg for at jeg vil ha en til og da må det litt overtaling til[8D][:D]

Tips/argumenter mottas med takk[:D][:D]

jeg og lurer på det,så jeg dytter i vei[8D]

hehe, lykke til![:)]

uttrykk hvor mye du ønsker en til og sett deg ned for å prate med han om det.Hør på hans tanker-da vil han høre på dine[:)]

hva med den klassiske  alle gode ting er tre[:D]
mannen her også var veldig på at vi bare skulle ha to. det er  eg også, forløpig. men som eg sa til han, vi skal ikke sitte å angre på barnet vi aldri fikk, når vi er 60år, bare fordi det ikke passet inn i A4livet vårt akkurat da:)

"Ikke flere barn? Neinei.. Nei men da trenger vi jo ikke å ha sex lenger heller da..! ... Hva mener du med hvorfor ikke? Vi trenger jo ikke å ha sex når vi ikke skal lage barn? God natt, sløkk TVen etter deg da!"

[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Bleiemos

"Ikke flere barn? Neinei.. Nei men da trenger vi jo ikke å ha sex lenger heller da..! ... Hva mener du med hvorfor ikke? Vi trenger jo ikke å ha sex når vi ikke skal lage barn? God natt, sløkk TVen etter deg da!"

[8D][8D][8D]

Haha...dra den etter jeg har kosa litt ekstra med han ja...da sier han vel ja til det meste [8D][:D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hva med den klassiske  alle gode ting er tre[:D]
mannen her også var veldig på at vi bare skulle ha to. det er  eg også, forløpig. men som eg sa til han, vi skal ikke sitte å angre på barnet vi aldri fikk, når vi er 60år, bare fordi det ikke passet inn i A4livet vårt akkurat da:)

Det jeg tenker på også, vi har plass til 3 og har alltid ønsket meg stor familie siden jeg kommer fra en liten familie [:)]

Man angrer uansett aldri på en unge så da er det jo bare å hive seg i det [:D]

Har ingen gode tips jeg til å overtale han til nr 3. Her var mannen min fast bestemt på at det var greit med 2 - og jeg valgte å ikke mase selv om det verket i hele meg etter en til. Heldigvis forandret han mening etter noen år[:)] Han måtte komme på det selv tydeligvis[:D]

Kanskje bare ta tiden til hjelp...?? du er jo bare 23-24, og allerede 2 barnsmor...så du/ dere har vel i grunnen ikke hast.[:)] Kan jo være kjekt å gjøre litt andre ting som å jobbe, reise osv sammen med de barna en har...og så evt få en liten attpåklatt...mange jeg kjenner som har gjort det på den måten, og de sier at de nesten verdsetter denne tiden ENNÅ mer enn de forrige permisjonene osv (om det er mulig) fordi de da har "levd" litt mer i mellomtiden og vokst ennå mer i foreldrerollen osv..

Eg vett ikkje, sjøl e eg snart 27 og venter mitt første..så jeg har IKKE hatt det travelt på familiefronten akkurat. Men vi er jo forskjellige...

Lykke til uansett.

Tenkte jeg skulle prøve meg på den her jeg...

http://www.abcnyheter.no/node/85064 (overskrift:eldre menn får mindre intelligente barn)

Han blir 30 på torsdag og syns selv han begynner å bli gammel...[:D]

ORIGINAL: Bleiemos

[8D][8D][8D]

haha, denne var lur[8D]

Sier han skal få sex hver dag i et år[8D]

Takk for mange bra tips [:D] Snakket litt igår og han er ganske imot det egentlig...han vil at vi skal bli ferdige bare og ikke sitte med småbarn i mange år fremover...[:'(] han skal IKKE ha når han er over 30..så da syns jeg vi skal ta det nå[:D]

Back
Topp