Hvordan overraske samboeren?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg føler nemmelig at jeg må gjøre noe litt spesielt for han. Helt siden vi fant ut at vi skulle ha en liten baby, har jeg ikke vært verdens enkleste å ha med å gjøre.. Det handler litt om hormonene, men også litt om at livssituasjonen vår har krevd en del omstilling for å passe til en liten baby - og det har tært på både oss og forholdet vårt.

For 1 uke siden reiste han på jobbreise, og jeg har ikke akkurat vært snill denne uken. Nå kommer han hjem igjen på onsdag, og jeg har så lyst å overraske han. Litt for å si unnskyld, og litt for å minne oss begge på at vi fremdeles kan kose oss i lag i en ellers stresset hverdag.

Det jeg trenger hjelp til av dere er; hvordan skal jeg overrakse han? :) Jeg eier ingen fantasi, så trenger litt hjelp her :)

Hei =) Vet ikke hva dere pleier å gjøre sammen, eller liker. Men det enkleste er ofte det beste? De gangene jeg overrasker kjæresten med ren leilighet, god mat, masse tenkte stearinlys og har pyntet meg litt blir han veldig glad :) Bare en kveld med oss to. Kjøper kanskje inn favorittølen hans eller noe annet jeg vet han liker. Ellers så er det jo masse fine julemarkeder og sånt å gå på rundt om som er koselig? =)

Jeg har pleid å lage rebus løp til han xD og til slutt ender han opp på en kino med meg, middag på et utested, senga på soverommet eller et annet sted hvor jeg står og venter :) haha, men det er vår humor da :)

Min setter pris på en skikkelig biffmiddag med god øl til. Han er veldig lett å glede ;) Enkelt og greit!

Jeg kan gjerne kjøpe en liten gave i hverdagen (sist ble det fjernstyrt helikopter til 300kr), eller kino, opplevelse, gå tur et sted, ha med noe godt i sekken (pannekakerøre, kakao, pølser, e.l).

Jeg har pleid å lage rebus løp til han xD og til slutt ender han opp på en kino med meg, middag på et utested, senga på soverommet eller et annet sted hvor jeg står og venter :) haha, men det er vår humor da :)
Det var nesten sånn jeg feira første bursdagen til gubben... la ny komfolutt med hvor han sku lete etter neste hint og hadde lagt små gaver el ting han kom til å få bruk for sammen med noen av komvoluttene. Fikk igjen med samme mynt noen uker etter... i mitt drømmefrieri.

Er mye artig som han gjøres i et sånt "løp" men som andre her også sier... det enkle kan være det beste. Vet du evnt noe han er spessielt gla i å gjøre/spise? så planlegg rundt det!

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Back
Topp