hvordan opplevde du...

Jeg har ikke mistet noen ihvertfall[;)]

mistet de fleste. er vel to som henger igjen, men får "aldri" besøk, så parter kun med de over tlf eller msn. gidder ikke komme opp hit. ellers har jeg fått noen med barn, men sees sjelden. så jeg sitter alene dag ut og dag inn. heldigvis en kjæreste som er her i helgene. hvis ikke hadde jeg blitt gal av og gå og prate med meg selv hele tiden.

har akkurat de samme vennene[:)]  klart, det har gått litt i perioder da jeg ikke har hatt tid til dem(som nå) men de er der alltid på lur.

Venner, hva er det [8|]

Har ei veninne fra før jeg ble gravid men ho har ikke barn så ikke mye kontakt egentlig.

Ble kjent med noen mens jeg var gravid som også har barn og de har jeg kontakt med, men sjeldent man får til å møtes desverre[&o]

ORIGINAL: [Camilla]

Mistet noen og fikk noen nye. [:)]

Samme her[;)]

Jeg har prioritert bort de venninnene som jeg ikke hadde så sterkt bånd til og heller konsentrert meg om noen få gode. [:)]
Barna og sambo har sef første prioritet og så jobben, dermed har jeg ikke så mye tid med venner.

Har de samme gode vennene som før vi fikk barn. Noen nye er kommet til[;)]

Har alle sammen enda.... HELDIGVIS[:)]

...når jeg tenker etter så var det en på jobben som ble dritsur da jeg fortalte at jeg var gravid. Sluttet helt å snakke med meg, og vi hadde veldig god kontakt før dette. Tror det hadde med at hun ikke kunne få barn selv. Hun sluttet på jobben få mnd etter...[8|]

Er vel noen som har blitt mere borte... Men har også fått bedre kontakt med andre gode venner som jeg ikke har snakket med på lenge.. samt at jeg har fått noen nye[;)]

Blir vel kanskje litt sånn når man får barn.. at man glir litt fra hverandre.. synd at det blir sånn.. skulle gjerne ha hatt like god kontakt med alle sammen jeg[;)]

ORIGINAL: [Camilla]

Mistet noen og fikk noen nye. [:)]

Samme her![8D]

her har de falt mer og mer fra...jeg er den eneste i vennegjengen som har samboer og unge da..
men jeg blei ikke overrasket over dem heller...

Jeg mistet omtrent alle..
Men jeg har fått nye venner som har barn [:)]

Back
Topp