hvordan opplevde du...

muffinium

Glad i forumet
...dine venner/venniner etter at du fikk barn? har du mistet mange venner? har du fått mange nye? bare lurer jeg

ORIGINAL: [Camilla]

Mistet noen og fikk noen nye. [:)]

Her også.. Blir vel ofte sånn siden interessene endrer seg mye etter man får barn!:) Er jo forståelig nok ikke like moro for mine "gamle" veninner som ikke har barn å sitte å høre på alt babypratet, og jeg synes også det ble slitsomt at de aldri forsto det og ble sure dersom jeg ikke kunne ta meg en snartur til byen eller bli med på veninnekvelder i hytt og pine. Men har fått mange nye gode venner!:)

ORIGINAL: Felix_sin_mamma

Har de samme vennene som før [:)]
Noen av dem har barn, andre ikke.
Prøver å være flink til å holde kontakten og prioritere dem innimellom å! Kan jo ikke bare sitte å vente på at dem skal ringe og komme på besøk. Må gi litt selv også for å holde vennskapet ved like [:)]

ORIGINAL: Tøsa

mister mer og mer kontakten....
er visst ikke så morsomt å henge med meg lenger som er både gravid og småbarnsmor...[8|]

jeg vet hva du mener!

De som ikke har barn selv har bare pent og pyntlig forsvunnet ut av mitt liv.... Men har fått andre nye, gode venner.

Den samme gjengen holder fortsatt sammen[:)]
Vi er på samme sted i livet, småbarnsforeldre eller prøvere de fleste av oss.
De som har falt litt unna gjengen er vel de som ikke er kommet helt dit enda...[;)]
Treffes ikke så ofte som før, alle er mer opptatt med sitt....
Men like gode venner[:)]

sign

ORIGINAL: jinta85

Har de samme vennene som før [:)]
Noen av dem har barn, andre ikke.
Prøver å være flink til å holde kontakten og prioritere dem innimellom å! Kan jo ikke bare sitte å vente på at dem skal ringe og komme på besøk. Må gi litt selv også for å holde vennskapet ved like [:)]

Veldig enig med deg[;)]

Jeg mista omtrent alle mine venniner under når jeg gikk gravid og det var ikke en eneste som kom å besøkte meg på sykehuset, der jeg hadde ett planlagt ks og lå i 4 dager, og var frisk og rask, ingen gidde noe lyd ifra seg og hun ene av dem så ikke sofie før hun var 8 mnd første gang, ikke fått noe som helst heller av gave, men driter så sinnsygt i dem nå!! Var sårt der og dam men ser hva jeg har tapt og for å si det sånt så bryr det meg ikke en visse plass!! Har fått nye gode venner og har det mye betre nå!!

ORIGINAL: sofiesmamma

Jeg mista omtrent alle mine venniner under når jeg gikk gravid og det var ikke en eneste som kom å besøkte meg på sykehuset, der jeg hadde ett planlagt ks og lå i 4 dager, og var frisk og rask, ingen gidde noe lyd ifra seg og hun ene av dem så ikke sofie før hun var 8 mnd første gang, ikke fått noe som helst heller av gave, men driter så sinnsygt i dem nå!! Var sårt der og dam men ser hva jeg har tapt og for å si det sånt så bryr det meg ikke en visse plass!! Har fått nye gode venner og har det mye betre nå!!

for noen kjerringer. nei de var hvertfall ikke verdt å spare på. godt å høre at du har du har det bra nå.

Har alle vennene mine enda, og de er like gode venniner som før[:)]

Back
Topp