Hvordan opplevde dere søvnregresjon?

Sjokolade

Gift med forumet
Julikulene 2020
Gutten min blir 5 mnd i morgen. Han har på alle mulige måter vært en drøm og lite kravstor. Når han passerte 4 mnd så startet vi å jobbe med å ikke amme annenhver time på natt. Fikk gode tips fra HS og dette fungerte strålende. Gutten sov utrolig godt.

Også BAM, nå våkner han 100 ganger på natten bare for å klage/syte. Han gråter liksom ikke. Blir skikkelig sint hvis jeg tilbyr tutt.

Har utelukket tenner, luft i magen og sult. Skjønner ikke hva annet det kan være?
Eneste som roer han, er puppen. Men brukte den så mange ganger i natt at han ble jo proppfull av melk...

Hver natt er ikke like ille altså. Men kan ikke skjønne hva annet dette kan være enn søvnregresjon? Hvordan opplevde dere søvnregresjon?
 
Gutten min blir 5 mnd i morgen. Han har på alle mulige måter vært en drøm og lite kravstor. Når han passerte 4 mnd så startet vi å jobbe med å ikke amme annenhver time på natt. Fikk gode tips fra HS og dette fungerte strålende. Gutten sov utrolig godt.

Også BAM, nå våkner han 100 ganger på natten bare for å klage/syte. Han gråter liksom ikke. Blir skikkelig sint hvis jeg tilbyr tutt.

Har utelukket tenner, luft i magen og sult. Skjønner ikke hva annet det kan være?
Eneste som roer han, er puppen. Men brukte den så mange ganger i natt at han ble jo proppfull av melk...

Hver natt er ikke like ille altså. Men kan ikke skjønne hva annet dette kan være enn søvnregresjon? Hvordan opplevde dere søvnregresjon?

Slik var det for meg da baby ble 4 mnd.
Fra å være en som sover fra 23.30 til nesten 4/5 tiden, begynte hun å våkne annenhver time for mat på natta.
Hun kaver og vil ikke roe seg. Og vi har en storebror som ikke må vekkes.. Så da blir det puppen... Og hun drikker og drikker... Før da hun våkna 4/5 drakk hun bittelitt og sovna igjen... Men nå drikker hun skikkelig hver andre time altså... Og jeg blir gal.. Begynner på jobb i mai og føler det kommer for fort med tanke på å slutte med nattsmminga....
Hvilke tips har dere fått av HS?
Vår HS har desverre ikke vært så hjelpsom..

Mulig det bare en en periode... Ofte når jeg har fått klagd på situasjonen så endrer ting seg... Skjønner frustrasjonen din.. Men har ingen råd....
 
Back
Topp