Hvordan oppdaget du Babyverden?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
oj var vell da vi dreiv og prøvde også har jeg rett og slett hengt her inne etter på.. begynner og bli "ett par dager siden" =p

Det var når forumet bare vær et par måneder gammelt. Kom over det når jeg holdt på med et prosjekt om svangerskap, og ble fascinert av de heftige diskusjonene, selv om jeg ikke planla små selv på flere år. :p

Blei anbefalt av ei frå eit anna felles forum, si me begge va prøvara :) Va vel for 4 år si tenke eg ;)

Jeg var administrator på ett forum hvor vi hadde problemer med ett skikkelig nett-troll, og så var det noen som ba meg ta en titt her inne siden hun var verst her inne og fikk omtrent herje som hun ville, så da ble jeg nysgjerrig, og stakk innom.

Og så fant jeg noe jeg bare måtte kommentere, og så ble jeg bare hengende.

Googlet etter "gravid" eller noe slikt, og det dukket opp. Dette var i 2009.

Jeg oppdaga babyverden for snart 5 år siden var tilfeldig for da jeg gikk gravid med minste lurte eldste på hva som skjedde inne i magen og da brukte jeg den uke for uke :)

Har vært medlem siden februar/mars 2001 da jeg ventet min første... Litt av og på vel og merke, bytting av nick når jeg ikke husket passord osv... Nå har jeg 5 barn og sier meg ferdig med babylaging... Nå henger jeg her just for fun... Og leser litt på diverse og kommenterer når jeg føler for det...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Googla eggløsnigskalkulator, en dag i 2009 har vært her siden :-)

Googla gravid når jeg var gravid med eldste :) Men gikk mange år før jeg laga meg brukernavn for å skrive på forumet.

Jeg googlet sikkert bare babystuff og sånt, jeg satt mye på nett og søkte opp gravidgrupper på nettby og slikt for å se på gravidmagene til folk på den tiden, det var før vi begynte å prøve. Så oppdaget jeg BV og forumet.

Fant Babyverden via startsiden.no når vi begynte å tenke på barn :-)

Tror jeg oppdaga det i 2008, ved at ei venninne som var gravid sendte meg artikler herfra, hvor det sto om tips til å bli gravid, hun hadde nemlig dårlig samvittighet for at hun hadde blitt og ikke jeg (selv om jeg sa at det hun ikke måtte ha det, og at jeg gleda meg over hennes voksende spire og på hennes vegne, er idag denne jentas gudmor og fadder). Men når hun kom med mange tips herfra, blei jeg nysgjerrig på denne siden. Har hett det samme hele tiden, men tok lang tid før jeg blei aktiv på forumet, for jeg skjønte ikke helt hvordan det fungerte ordentlig. Begynte inne på før svangerskapet, for jeg trodde man skulle være i forum man kun hørte til. Etter en stund begynte jeg å lese litt her inne på generell, og fant ut at selv om jeg ikke har barn så er det jo flere diskusjoner jeg kunne delta i. Har sett på andre forum også, men har hele tiden blitt trekt tilbake hit, og det er kun her inne jeg er aktiv.

Det var faktisk sønnen min som fant det og meldte meg inn! Det var i august 05.. Han søkte etter svangerskap uke for uke eller noe slik.. Han var litt over 12 år,og superspent og interessert i svangerskap og storebror rollen. Han kunne jo mer enn meg om svangerskap til slutt jo :-)

Så jeg kom inn her,og moret meg stort over diskusjonene på generell, og var med på en del av de selv også. Vi hadde jo også BV treff hver første mandag i mnt på Peppes på Aker brygge. Det var tider det.... :-)

Back
Topp