Hvordan oppdaget du Babyverden?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Jeg oppdaget babyverden for 6 eller 7 år siden. Det var søsteren min som fortalte meg om stedet. Hun var her inne, selv om hun hverken hadde barn, var gravid, eller prøver, men hun hadde oppdaget hobbyforumet her inne. :p

Ble anbefalt av ei venninne:D

Da jeg ble ufrivillig gravid for 7 år siden googlet jeg litt rundt svangerskap osv, og kom over babyverden. Har bodd her siden, under litt forskjellige kallenavn.

Søkte på terminkalkularor og brukte igrunn den til å finne sikre perioder :p det funka ikke! Haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Det oppdaget jeg da jeg var gravid førstegang, ved at jeg googla alt jeg lurte på om svangerskapet og kom over disse forum sidene :)

Det var faktisk Samboeren min som fortalte meg om denne siden i 2007, når vi prøvde på nr 1 :-) Har aldri spurt hvordan HAN visste om babyverden... Det skal jeg gjøre nå :-)

Via svangerskapsboken jeg fikk utdelt hos legen første gang jeg var gravid. TIl å begynne med brukte jeg bare uke-for-uke- og informasjonssidene, men etter et par år oppdaget jeg forumet også.

Leste om babyverden på ett annet forum, og da flyttet jeg over hit siden takhøyden her var større og diskusjonene var artigere. Er vel 5 år siden tror jeg. Har vært her litt til og fra, under forskjellige kallenavn

En venninne som var her inne, og hun fortalte stadig vekk om diskusjoner som gikk hett for seg, så da måtte jeg inn å se:P dette var lenge før mann og babyprøving!

Back
Topp