Hvordan oppdager man....

Mamsen89

2009/2014
en MA?

Bare lurer.. Hadde antydning til blod/brun utflod for et par uker siden. Dro rett til legen, ingen fare. Kunne være sen festeblødning eller resultat av sex.
Samme skjedde idag. Brun utflod. Bittelitt kun idag tidlig. Hatt sex 3 dager på rad.
Ingen smerter.
Hadde sterk mageknip på lørdag som ga seg etter max 30 min..
Redd for MA og redd for å ikke oppdage det før vi skal på OUL og tro jeg er 17-18 uker på vei...

Når jeg hadde oppdaget jeg ikke det før UL, hadde fortsatt symptomer også.. :(. Men det at du har hatt utflod med farge bør ikke ha noe å si. Jeg har hatt det, tok UL og alt så fortsatt bra ut. Har hatt en del magesmerter også.. Sikkert ingen ting å bekymre seg over, men forstår deg!!

fortell legen at du er engstelig, så får du nok en henvisning :) er ikke noe godt å gå å tenke sånn

Når jeg hadde oppdaget jeg ikke det før UL, hadde fortsatt symptomer også.. :(. Men det at du har hatt utflod med farge bør ikke ha noe å si. Jeg har hatt det, tok UL og alt så fortsatt bra ut. Har hatt en del magesmerter også.. Sikkert ingen ting å bekymre seg over, men forstår deg!!

Det må være veldig trist å oppleve!

Legen mente jeg ikke skulle bekymre meg forrige gang, men man gjør jo det, spesielt når det skjer igjen..
Jeg får informere legen om at jeg er bekymret og håpe jeg får en henvisning, evt bestille meg time hos privat om et par uker.

Tenker også på MA, så har bestilt privat UL. Så håper jeg vi får ro i sjela :-)

*Venter #2 i januar 2014*

Det er nokk bare etter sex'en, siden livmoren og selve skjeden forandrer seg under graviditeten. Det er mest sansynelig bare et lite blodkarr som har sprukket.
Og det er nokk ikke noe å bekymre seg for når det ikke er ferskt blod heller :)

Det er nokk bare etter sex'en, siden livmoren og selve skjeden forandrer seg under graviditeten. Det er mest sansynelig bare et lite blodkarr som har sprukket.
Og det er nokk ikke noe å bekymre seg for når det ikke er ferskt blod heller :)

Nei, det er heldigvis ikke det :-)
Har til vanlig mye hvit utflod (sorry!!) men det som kom igår var vanlig utflod med antydning til litt blod!

Det er så godt å få svar av dere! Blir fort mye roligere av det :-)

Når jeg hadde ma hadde jeg ingen blødning og symptomene endre seg ikke.

Hvis du er engstelig ville jeg ha bestilt privat ul, er verdt det.

Men som andre sier trenger det ikke å
Være noe da en blør lettere når en er gravid.

Lykke til :)

Jeg har hatt brun utflod i over en uke+ litt blødinger, var på ul her om dagen å alt var fint og hjerte slo :)!

Back
Topp