Hvordan oppbevarer du brød og knekkebrød?

Knekkebrød, i posen de kom i. Som siden vi stort sett spiser wasa altså er en slags papirpose som man ikke får lukket igjen.

Brød får somregel en plastpose.

Vi hadde rn brødboks men den var så liten, nå trenger vi noe nytt for brødet ligger bare løst på benken

Knekkebrød står i pakka de er kjøpt i. Har en boks til det, men det blir aldri flytta over :p står i matskapet. Brød har vi i plastposen de kommer i (kjøper brød på bakeriet der jeg jobber, ferdig oppskjært i pose) posen ligger i en brødboks på benken. Vi har aldri hatt mye brød liggende, da det kun blir spist til kvelds. Men nå skal guttungen begynne på skolen og skal ha med to måltider om dagen, så da blir det mer (frokost på SFO og lunsj på skolen)

Knekkebrød har vi i egen boks. Brød ligger i plastpose på benken. Har aldri mye brød liggende, tar utgav fryseren det vi trenger hver dag

Har brød i en plastpose i brødskuffen. De få gangene vi har knekkebrød er de i samme pakken som de kommer i, også i brødskuffen.

Knekkebrød i posen de kom i, i skap eller skuff. Brød oppbevares ferdig oppskåret i brødpose i kjøleskap.

Knekkebrød har en egen boks på benken den er i. Går mest i knekkebrød her.

Brødet i plastikkpose, ligger som regel oppå mikrobølgeovnen (Ferdig oppskjært)

Knekkebrød åpent i pakka de kommer i :)

Brød i plastposene man putter de i etter å ha kuttet de opp :)

Brød i en pose i en skuff. Knekkebrød i pakka de kom i, i samme skuffen.

Kurv på benken på brødet. Knekkebrødet i pakken i matskuffen

Har en egen knekkebrødboks fra kremmerhuset mener jeg. Den er i noe slags metall og har gummiring rundt der lokket går, så den blir ganske tett lukket. Holder seg godt i den, får akkurat 2 små pakker wasa knekkebrød i den. Har også noen andre typer knekkebrød, litt tynnere type i et stort norgesglass.
Brød har vi i en brødboks og inni brødpose. Tenker alltid at jeg skal forsøke å begynne å. pakke brødet inn i kjøkkenhåndkle, men ikke prøvd det enda.

Knekkebrød i originalpakke i en brødboks. Brød pakket i et kjøkkenhåndkle på benken (hjemmebakt) og ferdig oopskåret i fryseren om det er kjøpebrød. Tåler ikke så godt det i butikken, så baker helst selv.

Knekkebrød i papirposen det er kjøpt i. Brød fryses ned ferdig oppskåret og tar ut kun til dagens forbruk som legges i en brødpose i kjøleskap. Holder seg definitivt best i kjøleskap er min erfaring.

Knekkebrød ligger i den pakning den blir kjøpt i. brødet ligger i brødposen i en knekkebrød/brød skuffe. Har aldrig brød liggandes på benken

Knekkebrød har vi enten i pakken den ble kjøpt i, eller i en egen boks. Brødet ligger i pose oppå brødboksen. Legger vi det inni brødboksen blir det glemt av og mugner før vi kommer på at det er der...kan spekulere i hvorfor vi egentlig har investert i brødboks :rolleyes:

Knekkebrød ligger i posen/papiret det kommer i, i ett matskap. Halvt brød ligger pakket inn i kjøkkenhåndkle i en brødboks på kjøkkenbenken, resten fryses. Deretter tas opp etter behov og legges i brødboks

Back
Topp