Hvordan oppbevarer dere frukt og grønnsaker?

Noe på Benken og noe i kjøleskapet. Alt ettersom hvor det holder seg best

I kjøleskap. Vi fikk en invasjon av bananfluer for noen måneder siden, og etter det har jeg puttet alt i kjøleskapet, uavhengig av hva som er anbefalt :p

I kjøleskapet. Før var det ikke slik, men frukten ble så fort ødelagt og dermed varer den lengre i kjøleskapet:)

I kjøleskap. Vi fikk en invasjon av bananfluer for noen måneder siden, og etter det har jeg puttet alt i kjøleskapet, uavhengig av hva som er anbefalt :p
En stund siden vi hadde en slik invasjon, men etter det blir alt lagt i kjøleskapet her også :p

Kommer an på hvilke frukt og grønnsaker det er snakk om. Noe er på benken, noe i kjøleskap og noe settes ned i boden (hvor det er litt kaldere).

Frukt i skål på benken. Slik at alle ser vi har og forsyner seg av det. Grønnsaker i kjøleskapet.

Banan, sitron og lime ligger på kjøkkenbenken, potet og gulrot ligger på en kald bod.
Appelsin, eple, andre grønnsaker ligger i kjøleskapet

Det meste står på kjøkkenbenken. Kjøper ikke så mye om gangen og det spises fort opp her i huset :)

Vi har altfor lite plass på kjøkkenet, så her er alt i kjøleskap. Bortsett fra bananer som ligger i en skuff.

Appelsiner - i kurv oppå kjøleskapet (mannen liker de lunka, jeg ville foretrukket de lå i kjøleskapet)
Bananer - i kurv på kjøkkenbenken
Poteter - I lukket boks under trappa (mørk og halvkjølig)

Resten i kjøleskap i skuff nederst.

Back
Topp