[ellaumbrella]
Forumet er livet
Jeg har bestandig hatt banan i romtemp.. Men sambo mener de skal ligge i kjøleskapet.. Jeg mener de blir fortere brun i kjøleskapet, virker iallefall sånn for meg. [8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frøkengåsemor!
jeg er enig med deg:) blir fortere brun i kjøleskapet:p
ORIGINAL: Cici03
ORIGINAL: ThisIsAnfield
Bananer skal ikke ligge i kjøleskap!! De skal ligge i romtemperatur, er de grønne når du kjøper dem og vil ha de fortere modne kan du pakke de inn i en tett plastpose, da modnes de fortere. Er de nok modne når du kjøper dem, så ska du ikke la de ligge i pose når du kjæm hjem, for da vil de fortsette og modne og blir fort brune!!
Dette vet je for je jobber mye med frukt og grønt på jobb, dette er en av mine arbeidsoppgaver!![;)]
Signerer denne! Er selv avd.leder i frukt/grønt avdeling
ORIGINAL: 3 stars
Bananer skal ikke i kjøleskap men i romtempratur, å vist man vil at dem skal vare lenge så skal di ligge i en plastpose. Har jobbet med frukt og grønt i en del år[:)].
ORIGINAL: ~Lisbeth83~
ORIGINAL: Cici03
ORIGINAL: ThisIsAnfield
Bananer skal ikke ligge i kjøleskap!! De skal ligge i romtemperatur, er de grønne når du kjøper dem og vil ha de fortere modne kan du pakke de inn i en tett plastpose, da modnes de fortere. Er de nok modne når du kjøper dem, så ska du ikke la de ligge i pose når du kjæm hjem, for da vil de fortsette og modne og blir fort brune!!
Dette vet je for je jobber mye med frukt og grønt på jobb, dette er en av mine arbeidsoppgaver!![;)]
Signerer denne! Er selv avd.leder i frukt/grønt avdeling
ORIGINAL: 3 stars
Bananer skal ikke i kjøleskap men i romtempratur, å vist man vil at dem skal vare lenge så skal di ligge i en plastpose. Har jobbet med frukt og grønt i en del år[:)].
hva er rett???[&:]
ang å ha bananer i pose?[8|]
ORIGINAL: Tjukkebollepus
Banan og tomat skal ikke oppbevares i kjøleskap