hvordan og når skal dere fortelle den store nyheten til de kommende besteforeldrene?

Haha akkurat slik tenker jeg også ... Syntes det er dritflaut å frtelle om graviditeter og jeg er på mitt 3 barn og er 30 år...... Hahahaha .:)

*en hemmelighet* skrev:
Vi vil vente med å fortelle det til vi har vært på tidlig ul, siden jeg har hatt noen MA'er før. Hadde håpet å få tidlig ul i uke 8 eller 9, men har fått nå på torsdag, så lurer på om vi må på en privat ul før vi forteller noe.

Vi skal på ferie nå snart og håper at vi kommer inn på ul ganske fort etter det, så vi får fortalt det til foreldre og søsken. Kommer enten til å vise ul bilde, eller bare si det rett ut sånn vi har gjort de 3 andre gangene.

Vi vet at alle kommer til å bli kjempe glade på våre veine, for de vet hvor hardt det var å miste sist og hvor høyt vi ønsker dette. Men allikevel synes jeg det er litt ekkelt å si det, en står jo og sier til Gud og hvermann at mann har pult liksom... Å det er sånn jeg blir dritflau avemoticon

Hahaha- ja godt å høre det er flere som sliter med å fortelle om graviditet av den enkle grunn at det er kjedelig å fortelle omverden at man knuller titt og ofte- og dermed kommer barna som perler på en snor!;)

Back
Topp