Hvordan/når deler dere nyheten?

Med svigers må vi dele det allerede på torsdag. Litt tidligere enn jeg skulle ønske, men vi skal til London sammen og det er en stor giveaway når jeg ikke drikker :smiley-ashamed004
Til mine foreldre og sjefen blir det etter privat TUL. Søsken, venner og kollegaer får vite det en gang etter OTUL :)
Vi har kjøpt en genser til førstemann der det står «I’m gonna be a big brother». Tenker å bruke den til alle de nærmeste :love017
 
Jeg vet rett og slett ikke :smiley-ashamed004 Må egentlig snart si i fra på jobb pga kanskje aktuelt med svangerskapspenger, evt kraftig tilrettelegging. Samtidig vil jeg vente i hvertfall til jeg skal på tul i uke 7. Men kommer an på formen og. Til familie og venner vet jeg heller ikke, kanskje etter tul der og. :shy:
 
Har allerede delt det med mine nærmeste venner og kollegaer, det ble så opplagt når jeg plutselig sluttet med både snus og energidrikk så det kom et par spørsmål:hilarious: Til familie tenker jeg å dele det til jul. Da er 12 uker gått og jeg syntes det er noe fint med å legge det som en gave under treet:Heartpink
 
Sist så delte vi det med familie rundt påske.
Da var jeg 14+3 tror jeg. Alle fikk et påskeegg med litt godis + ultralydbilde oppi :joyful:
Delte med "resten av verden" (aka på Facebook) etter OUL. Bilde med to PS5-kontrollere + en liten body hvor det sto "Player 3 has entered the game" :laughing002
Sjefen og nærmeste kollegaer fikk vite fra uke 8-9, da jeg var mye kvalm og sliten, og måtte over på svangerskapspenger etterhvert.

Hadde vært gøy å avsløre det i en julegave til familie denne gangen, meeen tviler på at jeg klarer å skjule det så lenge, med tanke på voksende mage :smiley-ashamed004 Er jo da 17+0 på julaften.
Må se an litt, hehe, se om jeg finner noe inspo rundt omkring :joyful:
 
Back
Topp