Hvordan merket

tatotte

Andre møte med forumet
Du at du var gravid?:) Jeg merket det med at jeg var mye kvalm, ømme bryster og hadde veldig kort vei for å bli sint og irritert:p så fikk streng beskjed av sambo at jeg måtte teste meg:p

Jeg merket at jeg hadde metalsmak i munnen og øme bryster

Merket det ikke, da jeg tok en test for moro skyld;) Men hadde jeg ventet noen dager så hadde jeg vel merket det på kvalmen :)

Jeg tok en test siden vi skulle få noen venner på besøk og ta noen drinker. Men så varden plutselig positiv når jeg minst ventet det :P

Siden det var første pp trodde jeg aldri det skulle gå, og jeg hadde alle vanlige tegn på at mensen skulle komme. MEN var så sinnsykt tørr i munnen og fikk plutselig helt elendige negler. Kjøpte testen den kvelden mensen skulle ha kommet og tok den neste morgen. Den var så positiv at krysset lyste mot meg før jeg rakk å sette på korken og legge den fra meg. Men siden det står at man ikke må lese av resultatet før etter to minutter stod jeg å så på den i to minutter:P

Som den testomanen jeg er, så testet jeg med en gang jeg fikk tester i posten..  Hadde ikke noen anelse om at den kom til å bli positiv ;)

jeg hadde ømme pupper og vondt i korsryggen og bekkenet. pluss enda mer murring enn jeg pleier før mensen. og kort lunte.... 

Fikk ikke mensen!

Merket ingenting... Mensen uteble men jeg trodde at det var syklusen som køddet siden jeg ikke kjente noe. Tok først en el-test for å utelukke, men den var positiv så da tok jeg en g-test også, he he. Var visst gravid ja! :-D

Gnorky skrev:
Fikk ikke mensen!

Signerer denne. Trodde det var det som var mest vanlig, men tydeligvis ikke...

Kvalm og trøtt en uke før forventet mens

Egentlig, så merket jeg det ikke, jeg hadde jo mensmurringer da, og ømme pupper, men det pleier jeg å ha før jeg får mensen. Bare bestemte meg for å ta en test hvis ikke mensen kom "den dagen", og da den dagen kom, så hadde fortsatt ingen mens kommet, så da tok jeg en test og den var positiv :-)

Jeg merket det ikke før etter 2 uker med 'magesyken' ;-) Jeg hadde nemlig mensen som vanlig og trodde derfor ikke jeg var gravid! Men så feil kan man ta, 'mensen' var nok bare en blødning...husker jeg tenkte at den var litt tidlig pluss at den var kort ... Så ja, kvalme...men da var jeg nok allerede 6-7 uker på vei...! Testen da og ble positiv :-D Nå er jeg ca 10 uker og skal på UL på fredag siden vi egentlig er litt usikker på termin, men en gang i januar er det! ;-)

Siden jeg har fått beskjed fra legen at jeg mest sansynlig aldri kom til å bli gravid på egenhånd, så tenkte ikke jeg noe særlig over det. Var ett par dager forsinket, men det skjer jo titt og ofte.

Men så plutselig kommenterte gubben i huset at puppene mine hadde blitt større , Så da var det bare å ta en test, og visst var den positiv  Så var det å ta 4 tester til bare for å være sikker emoticon hihi

hadde vært litt svimmel og hatt mye nysing. var litt spent, prøvde jo, så tok en test en dag eller to før IKM :)

Vi hadde prøvd en stund, og da mensen ikke kom da den skulle, hadde jeg på følelsen at noe var "galt"..
Maste på sambo i et par dager, på om vi kunne kjøpe en test, men han ville vi skulle vente litt i tilfelle mensen kom..
2 dager på etterskudd var jeg så utålmodig og ute av meg, at jeg bare måtte teste!
Hadde da bare råd til en test, så tok den på kvelden. Guess what? Den funket ikke!
Neste morgen sto jeg på døra til apoteket omtrent før de åpnet, og kjøpte en til.

Der lyste det "gravid" mot meg!

Amper stemning i hus i kombinasjon med forsinket mens og strekking i livmorfestene...

Back
Topp