Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Enten tusj eller navnelapp inni på den oppover vrista.. Eller hvis skoa er svarte ellerdet av andre grunner ikke går,så skriver jeg utapå skoen bak på hælen..
Et tips kan være å merke den "hanken" bak skoen med en tråd/band. Hørte en mor som merket alle barnas sko på denne måten, og hvert barn hadde sin farge. Da kjenner barnet igjen sin egen farge
Jeg syr tøynavnelapp på siden av skoen som en hempe. Har ikke ramlet av ennå, både på goretex og vintersko osv. Støver bruker jeg sprittusj! Navnelapper i såla har en tendens til å slites bort så fort hos oss.
Har tidligere skrevet med tusj utenpå, men det ble slitt bort. Nå har jeg skrevet med tekstil-tusj inni skoene, og hatt klisterlapp inn i støvlene. Får vente i spenning å se hva som funker best
Jeg har bare skrevet med tusj, utenpå eller inni alt etter hvordan type sko det er. Blir det trangt har jeg brukt initialer, da han er alene om kombinasjonen.....