Hvordan merker du sko?

Det pleier jo å være lapp til å skrivve navn på innsiden av tunga? Skriver med tusj..

Enten tusj eller navnelapp inni på den oppover vrista.. Eller hvis skoa er svarte ellerdet av andre grunner ikke går,så skriver jeg utapå skoen bak på hælen..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Merkepenn eller klistrelapper til klær, setter de på utsiden av skoen, sålen, bak på skoen eller på siden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Et tips kan være å merke den "hanken" bak skoen med en tråd/band. Hørte en mor som merket alle barnas sko på denne måten, og hvert barn hadde sin farge. Da kjenner barnet igjen sin egen farge :)

Jeg syr tøynavnelapp på siden av skoen som en hempe. Har ikke ramlet av ennå, både på goretex og vintersko osv. Støver bruker jeg sprittusj! Navnelapper i såla har en tendens til å slites bort så fort hos oss.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Merkelapp på sålen, de jeg bruker har ihvertfall ikke gått av, selv etter en tur i vaskemaskin. Bestilt fra Askeladden.

Sent from my iPad using BV Forum

Skriver med tusj inni:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har tidligere skrevet med tusj utenpå, men det ble slitt bort. Nå har jeg skrevet med tekstil-tusj inni skoene, og hatt klisterlapp inn i støvlene. Får vente i spenning å se hva som funker best :)

Jeg har brukt klistrelapper på sålen eller på størrelseslappen i tunga/siden. Sitter godt :) Har også brukt sprittusj i noen når jeg manglet lapper.

Jeg har bare skrevet med tusj, utenpå eller inni alt etter hvordan type sko det er. Blir det trangt har jeg brukt initialer, da han er alene om kombinasjonen.....

Back
Topp