Hvordan merker du sko?

*rugekassen*

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Etter utallige forsøk på å merke joggesko bra, så lurer jeg på hvordan dere andre gjør det? Eldstemann begynner på skolen nå og jeg kommer jo ikke til å ha kontroll over skoene hans, det må han ha selv, derfor er det viktig at de er godt merket:D

Jeg har skrevet med sprittusj innsiden på skoen :p De blir ikke arva videre uansett. Så ds går de i søppla når de er "oppbrukt". Minsta sine gar jeg askeladden klistrelapper da. Men hender jeg bruker sprittusjen inni der også på skoa :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

I barnehagen hvor jeg jobber ser jeg foreldre har klistrelapp med navn på nedi skoen, på sålen..

Jeg har skrevet med sprittusj innsiden på skoen :p De blir ikke arva videre uansett. Så ds går de i søppla når de er "oppbrukt". Minsta sine gar jeg askeladden klistrelapper da. Men hender jeg bruker sprittusjen inni der også på skoa :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
har gjort det jeg og, men han har jo så langt navn at det blir alltid bare vissvass :p

Bruker klistrelapper på den "pløsen" under der snøringen/borrelåsen er. Klistrelappene sitter relativt greit her (bruker slike "tøyelige" klistrelapper beregnet for stoff/tøy). I tillegg skriver jeg med sprittusj inni. Aldri vært noe problem.

Klistrelapper fra askeladden på innsiden av tunga, og på støvler og cherroxer osv. Sitter helt fint.

Bruker sprittusj inni og på utsiden. Skriver navnet på gummien bakpå helen. skriver over på nytt om det begynner å bli svakt.

henger de fast etter en tid og eller? jeg har festa med lapper før men de forsvinner jo etter et par dager..

Stortsett... Er noen merker som forsvinner, mens andre blir så pass slitt etterhver at trykke på lappen forsvinner.. (skriver da på med sprittusj på nytt, evt fester en ny lapp...) Kommer vel ann på hvilke lapper man bruker :)

Håper du finner en løsning som funker for deg :)

Bruker alt fra tusj, stempel til klistrelapper. Kommer veldig an på skoene.

Spørs litt hvor d er plass til å feste.

Men enten på lappen på den klaffen under lissene, på siden nedi skoa eller nede i sålen. Blir fort slitt i sko da så hender jeg må på med ny lapp :)

Noen ganger merkepenn (kanskje spes gummistøvler)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker sprit tusj, men minsten er alene om ha det navnet i barnehagen :)

Bruker samme klistrelappene i skoene som eg merker alle andre klær med. Funker veldig bra :)

Sprittusj på hvit lapp inni der hvor størrelsen står og klistrelapp/strykelapp. Greit å ikke sette lappene et sted hvor det er mye friksjon - skriften blir borte

Kjøper skolapper fra sabo.no
sitter som støpt, og følger med gjennomsiktig ekstra lapp du kan sette over navnelappen, da slites ikke navnet bort.

Fester det enten i sålen eller på siden i sko og støvler.

Back
Topp