Etter utallige forsøk på å merke joggesko bra, så lurer jeg på hvordan dere andre gjør det? Eldstemann begynner på skolen nå og jeg kommer jo ikke til å ha kontroll over skoene hans, det må han ha selv, derfor er det viktig at de er godt merket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har gjort det jeg og, men han har jo så langt navn at det blir alltid bare vissvassJeg har skrevet med sprittusj innsiden på skoenDe blir ikke arva videre uansett. Så ds går de i søppla når de er "oppbrukt". Minsta sine gar jeg askeladden klistrelapper da. Men hender jeg bruker sprittusjen inni der også på skoa
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
henger de fast etter en tid og eller? jeg har festa med lapper før men de forsvinner jo etter et par dager..I barnehagen hvor jeg jobber ser jeg foreldre har klistrelapp med navn på nedi skoen, på sålen..
Har kort navn og ett navn hu er alene om i bhghar gjort det jeg og, men han har jo så langt navn at det blir alltid bare vissvass![]()
hehe ja det gjør det daHar kort navn og ett navn hu er alene om i bhgHjelper på hehe.
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
henger de fast etter en tid og eller? jeg har festa med lapper før men de forsvinner jo etter et par dager..