Hvordan merker dere graviditeten?

aff ja, unner ingen det her.. Vært kvalm i de andre graviditetene også, men dette er jo helt ekstremt :p uansett hva jeg gjør eller hva jeg spiser så er jeg kvalm, ikkenoe hjelper, prøvd det meste. Våkner tilogmed om natta bare fordi jeg må kaste opp.. Fy.. Håper det går over snart :p du fikk bare en i forje svangerskap håper jeg? Haha

Å stakkars deg! Jeg var kvalm hele forrige svangerskap, så er glad det ikke har startet denne gangen.
aff ja, unner ingen det her.. Vært kvalm i de andre graviditetene også, men dette er jo helt ekstremt :puansett hva jeg gjør eller hva jeg spiser så er jeg kvalm, ikkenoe hjelper, prøvd det meste. Våkner tilogmed om natta bare fordi jeg må kaste opp.. Fy.. Håper det går over snart :p du fikk bare en i forje svangerskap håper jeg? Haha

aff ja, unner ingen det her.. Vært kvalm i de andre graviditetene også, men dette er jo helt ekstremt :p uansett hva jeg gjør eller hva jeg spiser så er jeg kvalm, ikkenoe hjelper, prøvd det meste. Våkner tilogmed om natta bare fordi jeg må kaste opp.. Fy.. Håper det går over snart :p du fikk bare en i forje svangerskap håper jeg? Haha
Jeg fikk bare en ja :) Utrolig slitsomt. Jeg gikk ned masse :( Afipran hjalp meg litt.

Sterkere menssmerter enn vanlig som ikke var tante rød ;) smerter og strålinger i nedre rygg og nedover bena. Måtte legge meg midt på dagen med 2 paracet :p

Hei igjen! Jeg er 4+3 men har ennå ikke merket noe til kvalmen. Er det et dårlig tegn? De eneste symtomene jeg har er at jeg har ondt i magen/mensenmurringer om kvelden/natta, er litt oppblåst, kan få ondt i halebeinet når jeg bøyer meg, er trøtt og må ofte tisse. Hvordan er det med dere nå? Høres dette normalt ut?

Hei igjen! Jeg er 4+3 men har ennå ikke merket noe til kvalmen. Er det et dårlig tegn? De eneste symtomene jeg har er at jeg har ondt i magen/mensenmurringer om kvelden/natta, er litt oppblåst, kan få ondt i halebeinet når jeg bøyer meg, er trøtt og må ofte tisse. Hvordan er det med dere nå? Høres dette normalt ut?
Noen er ikke kvalme i det hele tatt i svangerskapet, heldige dem. Ikke noe er unormalt eller farlig bortsett fra hvis du får voldsomme smerter. Da bør du kontakte lege. :)

Er 4+6 og ikke kvalm under hele tatt. Merker igrunnen ingenting annet enn ømme pupper hvis jeg tar på dem. For mange kommer ikke kvalmen før i uke 6, hvis den i det hele tatt kommer :)

Hei til alle dere her inne :)
Dette er min første graviditet :Heartred
Jeg har akkurat begynt på uke 6.
Det første jeg la merke til da jeg fant ut
(ca uke 4+) var at brystene ble større, rundere på en måte. Måtte kjøpe nye elastiske bher uten spile. Og murring, mye murring i begynnelsen. Den kommer og går fortsatt
Etterhvert uteblitt mens, oppblåst mage,tørst, ømme brystvorter, stikking i brystene, treg fordøyelse og i det siste har jeg vært veldig trøtt.
Imorrest var jeg skikkelig kvalm men ikke spydd noe enda;)
Og ja...! Ofte sulten :joyful:

Last edited:
Hei :-) Helt ny her inne. Har hatt tre positive tester i helga, så nå tørr jeg å være glad :-) Har vært lett irritert, hatt stikking i magen, oppblåst og nå er jeg utrolig trett...jeg sovnet av to ganger på dagen igår...haha :-) Nå skulle jeg gå tur...men endte i senga. Min første graviditet...spennende:-) Gratulerer til alle dere!

Vonde bryst, stikkninger i livmor, uteblitt mens (som jeg ikke helt forstår at skal bli borte en stund :p )
treg mage! må få mannen til å kjøpe duphalac imorgen, og litt hormonell men ingenting som sist samt at jeg er trøttere enn normalt :)

Er 4+6 og ikke kvalm under hele tatt. Merker igrunnen ingenting annet enn ømme pupper hvis jeg tar på dem. For mange kommer ikke kvalmen før i uke 6, hvis den i det hele tatt kommer :)

Tusen takk for svar! Ble litt beroliget nå =)

Hei til alle dere her inne :)
Dette er min første graviditet :Heartred
Jeg har akkurat begynt på uke 6.
Det første jeg la merke til da jeg fant ut
(ca uke 4+) var at brystene ble større, rundere på en måte. Måtte kjøpe nye elastiske bher uten spile. Og murring, mye murring i begynnelsen. Den kommer og går fortsatt
Etterhvert uteblitt mens, oppblåst mage,tørst, ømme brystvorter, stikking i brystene, treg fordøyelse og i det siste har jeg vært veldig trøtt.
Imorrest var jeg skikkelig kvalm men ikke spydd noe enda;)
Og ja...! Ofte sulten :joyful:

Jeg er også gravid for første gng. Kjenner også igjen mye av det samme som deg. Er også veldig tørst! Lykke til =)

Hei :) Helt ny her inne. Har hatt tre positive tester i helga, så nå tørr jeg å være glad :) Har vært lett irritert, hatt stikking i magen, oppblåst og nå er jeg utrolig trett...jeg sovnet av to ganger på dagen igår...haha :) Nå skulle jeg gå tur...men endte i senga. Min første graviditet...spennende:) Gratulerer til alle dere!

Gratulerer til deg også <3

Eg har ikke vondt i hode :-D har litt ømme bryst, stikking i magen og livmora også er eg trøtt hele tiden

Høres nesten ut som meg :) Jeg har hatt fryktelig vondt i korsryggen siden i går, eneste som hjelper er å gå tur.

Back
Topp