Hvordan merker dere babyen nå?

Hun har ikke like aktive bevegelser lenger, er liksom litt mer tregere. Ikke så rart da det begynner å bli trangt om plassen hehe. Men forje uke gikk jeg på ikea med en fot stikkende ut av magen, måtte gå og holde på den litt fordi ellers bare presset hun enda mere. Var faktsik første gang jeg kunne kjenne froskjell på kroppsedelene :) Nå kan jeg få en hånd, rumpe eller en fot i magen haha. Merker også at hun ligger i bekenet og at hun presser seg ekstra godt ned der. Noen ganger kjennes det ut som at hun driver med fingerene sine nede der. Det er veldig rart haha

Jeg har sett føttene stikke ut på magen i noen uker nå. Er 35+3. Men merker det bedre og mer intenst nå enn med første. Med første hadde jeg morkaka frem, og denne gangen bak. Mulig det er det som gjør det.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så artig :D Det kan godt være det som gjør det.

Over alt... Men greier ikke kjenne hva som er hva:/ syntes hun fortsatt ligger høyt. Er ikke festet, men er nr to så er visst vanlig det...

Dette er tredje ungen og jeg kan fortsatt ikke forstå hva som er hva :p :p Men vet at han ligger med hodet nedover nå så noe kan jeg gjette meg til!! :)

Back
Topp