Hvordan møttes dere?

Vi møttes da jeg flyttet på internatskole 2. Klasse på videregående! Han bodde der fra før.. Ble sammen da vi var 17 og nå bøir vi snart 25 og vår første unge er på vei :D

Vi begge hadde andre kjærester da vi møttes :p

Vi møttes gjennom felles venner på fest, og sosiale sammenkomster :p og har vært sammen i 6 år i september ! Det som var litt moro var at ingen av oss ville ha ett fast forhold og nå har vi bodd sammen i 4 og venter barn sammen :)

Vi møttes via felles kjente og Facebook, jeg trengte en date til bryllupet til venninna mi i august. Fikk tips om en singel kompis av hennes forlovede, og la til denne kjekkasen på Facebook i november. Møtte han i januar og det sa PANG :D
Når august kom hadde vi rukket å bli samboere :)

Jeg og min mann møttes på Nettby. Jeg skulle flytte til Bergen og ville bli kjent med noen her, før jeg flyttet.
Og så ramlet jeg over han sin profil, og tenkte "Gud, han var kjekk han."

Vi ble sammen i desember 07, og så flyttet jeg opp i mars 08, og i mai samme året ble jeg gravid;)
Nå har vi vært sammen i 5 år, gift i 2.5 og venter barn nr.2 :D

Jeg og min mann møttes på Nettby. Jeg skulle flytte til Bergen og ville bli kjent med noen her, før jeg flyttet.

Vi ble sammen i desember 07, og så flyttet jeg opp i mars 08, og i mai samme året ble jeg gravid;)
Så herlig :)

Kor flyttet du fra?:)

vi møttes på videregående :D falt pladask veldig fort - og han var i ett forhold som endte fort :P heh!

Vi møttes i bryllupet till stesøsteren min i 2009:)

Back
Topp