Hvordan møttes dere?

Sola989

Betatt av forumet
Ja, hvordan møttes du og din kjære? :)

Jeg traff min samboer på ungdomsskolen og har vært sammen i 8 år til sommeren :)

Vi fant hverandre i idretten :P 4 år nå i mai...

Vi møttes på et frivillighets arrengemang i mai 2007...

jeg var 16 han var18, jeg var så heldig å få bli med ene søstera mi på en bursdagsfest ;) hihi
det er vart første barn :) jeg er nå 28 :) :)

jeg var 16 han var18, jeg var så heldig å få bli med ene søstera mi på en bursdagsfest ;) hihi
det er vart første barn :) jeg er nå 28 :) :)
Mannen er snart 28 han og:) eg blir 24 i november.. han var litt treigere enn deg å finne den rette:p

På nettet faktisk :-p Er sammen på det 7 året nå, og har en gutt på halvannet år sammen fra før :-)

Traff han på puben jeg jobbet på, men blei kjent med han når jeg flyttet inn :) så blei vi sammen :)

Vi møttes på en båt der vi begge var på kurs gjennom hver vår jobb. Bodde på hver vår kant av landet, så gikk til tider lange perioder mellom hver gang vi så hver andre. Har vært i lag 3 år nå i mars, og skal gifte oss neste sommer :)

Møttes som studenter. Har vært sammen 11 år nå i April :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

På fotballbanen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Møttes når han kom å handlet på butikken jeg jobbet på :love2 og etter en spørrerunde blandt kompisene sine fikk han tak i navn og nummer, og begynte å skrive til meg :D Det er nå 6 1/2 år siden, og nå venter vi vår andre skatt sammen :love7

Haha der tenkte eg " det må ha vært litt av en krasj" Hihi spiller du fotball på lag?:)
har ikke gjort det siden begynnelsen på 2010 da jeg fant ut jeg var gravid med største snuppa:
og siden har jeg gått gravid:

Jeg og min gubbe var venner en stund før det utviklet seg til noe mer:) Har vært ilag nå i mellom 4-5 år og venter nå da vår første:) Jeg er 28 og han er 5 år eldre. Fant forsåvidt ut også at vi hadde jo bodd rett attmed hverandre som barn:P Verden er ikke stor ^^

Ble spleiset av en venninne av meg. Hennes daværende type kjennte min samboer. "Snakket" en del sammen på nettet før vi traff hverandre på blinddate i bursdagen til venninnen min. Vært sammen i 8år nå.

Back
Topp