Hvordan møttes dere?

Vi møttes på et utested i Hamar som heter Traktør`n. Han hadde vært på besøk hos en fetter av en arbeidskollega, og guttegjengen var ute på byen. Jeg var også ute på byen sammen med noen venner som hadde feiret st.patricks day! :)
Møttes tilfelig i baren hvor han prøvde å spandere en drink på meg. Jeg takket nei, og gikk å satte meg igjen.
Deretter husker jeg egentlig ikke hvordan vi kom i prat igjen, men i allefall så endte det hele med at han havnet i bingen hjemme hos meg, og der ble han :p <3<3

Her møttes vi gjennom Blink. Vi hadde chattet litt der så spurte han om jeg ville være med på julebord med jobben hans. På den tiden bodde jeg i Oslo og han her i Stavanger. Jeg sa ja på impuls, men siden har vi hengt sammen som erteris[:)]

Vi møttes gjennom felles venner på et vors 2.juledag i 2006. Fikk god kontakt og danset og kysset litt ute på byn. I romjulen ville han ha meg med på date, men jeg hadde faktisk ikke tid (var hjemme på juleferie, studerte vekke) for var så mye familiebesøk og annet som skjedde. Hadde lyst, mens han stakkar var sikker på jeg ikke likte han og bare fant på unnskyldninger.
Men på nyttårsaften 06/07 fikk jeg heldigvis med meg venninnene mine på fest til disse guttene vi hadde vært med 2.juledag, og sambo og jeg hang sammen hele kvelden og falt for hverandre
Meeen..jeg studerte jo vekke, så etter et par dater den ferien så måtte vi ta et valg om vi skulle prøve oss på et avstandsforhold (uten å egentlig kjenne hverandre noe særlig godt)...vi ville begge prøve, så sånn ble det! Avstandsforhold det første halvannet året og siden har vi bodd sammen. Vært sammen 3 1/2 år i sommer! [:)]

Back
Topp