Hvordan møttes dere?

FruAH

Glad i forumet
Ja, vi møttes faktisk på Møteplassen [:D][:D][:D],  og eller rettere sagt: jeg så han hadde vært inne på siden min og tenkte at han så kjekk ut! Han hadde samme bilde på nettby så jeg fant han der, tenkte at han var altfor kjekk for meg så jeg skrev på tull: Hvor har du vært i hele mitt liv? [:D]

Kunne ikke møtt en bedre kjæreste!

vi møttes for ca.6-7 år siden via en venninne og fant tonen og holdt litt på, men så skar det seg å vi har holdt oss som venner (vi var en stor gjeng som alltid var sammen)frem til sommeren 2008. da var han i paris og jeg reiste ned der på impulsen og etter det har vi holdt oss sammen og er kjempe lykkelige

Møttes på Pikant når eg var på jobb og han var på fest.. Kompisane hans er hus djar der, så då skulle dei vel ha depeche mode kveld eller noke... Iallefall hadde eg dagen før blitt tipsa om at dersom eg svarte ja når folk ville ha meg med på nach så slutta dei å mase..
VEL.. Gubben spørte meg den kvelden då.. etter nokon irisha og øl, om eg ville vere med på nach.. Sa først nei, og så kom eg på kva eg hadde "lært" dagen før.. Så då retta eg meg og sa "ja":)
Dukka aldri opp, men møtte på han ein gong i blandt... :) og så høsten før vi var sammen kom han dit støtt og stidig fordi han viste eg enten var der på jobb eller på fest:P

Møtte han på ein lokal pub her i bygda, han kom kravlandes gjennom rekkverket inne og dumpa ned vedsiden av mej. Jabba i lag heile kvelden [:)]. Etter den kvelden va vi ilag kvar einaste dag etter det. Å flytta sammens 6mnd etter, 1 Mai (alt skjer i Mai mnd med oss [:D]).

Første gång æ traff samboer va då æ gikk i 8 klasse,traff han på discoteke :)
Vi blei små kjæresta då,men så blei d slutt,samme skjedde når æ gikk i 9 klasse :P
I 10 klasse blei vi kjæresta IJÆN.. å sia deinn dagen har vi vært kjæresta :))

Hmm, han gikk i klassen over meg på ungdomsskolen, og såg han nok på fotballbanen i de tidene, men han var såpass "kul" (høylydt, frekk i kjeften, god i fotball) at han var langt utav min liga, så jeg ofra ikke en tanke for han, men ryktene vil ha det til at jeg syns han var pen da, men det kan ikke jeg huske å ha sagt [;)] Etter ungdomsskolen begynte jeg å pendle til en vgs stikk i motsetning til alle andre, og jammen gjorde ikke han det også, vi var vel 3-4 stk på den bussen [;)][;)] Da ble det god kontakt, og han spurte meg kl 22 på en fredagskveld om jeg ville komme til en kamerat av han[;)] det var merkelig nok ingen protester på at jeg stakk fra heimen så seint [:)] og det er fakerten meg snart 8 år siden! =)

via venner.. min bestevenninne (siden 5årsklubben) og hans bestekompis (siden 1klasse) er sammen.. så har vist hvem han har vært siden vi var 15 [8D][8D] så når jeg gjorde det slutt med forrige typen.. blei det mye festing og bytureer[8D][8D] så en fuktig kveld dumpa vi på dem på byn[8D][8D] blei med på nach.. og siden var det oss to[:D][:D]

Hadde fest hjemme hos meg, og han va med nån kompissa av meg. [:D]
Han av så full og sporte broren min om kordan man stava "Sweetheart", for han skulle ha tlf nr mitt. :P
Han overnatta nuh hos meg, og alle helgan etter det. Rota "hemmelig" i et år før vi offentliggjorde nåkka. :)
Han va i militæret da, så vi orka ikke nåkka avstandsforhold. Men hver gang han va hjemme på perm så va han med meg. :) På fest som regel. :P

Og det e nu 4 år siden. :)

Vi traff hverandre på Nettby, eller dvs han visste hjem jeg var (hadde sett meg på skolen når jeg gikk gk. mek.) og jeg hadde ingen anelse om hvem han var. Han skreiv til meg først, men det var nesten jeg ikke svarte fordi ei venninne av meg beskreiv han som "æsj!!", men jeg angrer ikke et sekund på at jeg svarte han!! [:)] <3<3

Innfløttingsfest hos venninnene mine i 2002. Ene kjente han fra før av og invitert han på fest. Vi fikk vite at det va kjæresten hennes, men de va ikke ilag da.. De bei nu ilag ei lita stund før han fant ut at han ikke va interesert i ho. Og etter en del flørting med hverandre så endte det opp med å bli oss 2.
Sia da ha vi vært ilag

Gjennom felles venner.

Jeg ble oppringt av en venninne en kveld (for ufattelig mange år siden) og fikk beskjed om å gjøre meg klar til fest, hun skulle hente meg om ti minutter. Jaja, tenkte jeg, jeg kan jo selvfølgelig være med på en fest. (Mannen har senere sagt at hun ringte han også med følgende beskjed; "barber deg. Vi kommer på besøk").

Venninna mi og kjæresten kom og hentet meg og vi kjørte avgårde til min nåværende mann. Det viste seg fort at det ikke var store "festen". Bare oss fire... Venninna mi og kjæresten drakk seg dritings og sovna, og der satt vi og så på hverandre... Var jo ganske opplagt hva hun hadde tenkt.

Vi fant jo tydeligvis tonen etter hvert, da.

Hører vel med til historien at den samme venninna prøvde seg på min mann en tid etter. Etter det har både venninne-forholdet og kompis-forholdet til mennene opphørt..

Vi møttes faktisk gjennom eksen min[:D] De var kompiser, og jeg var flere ganger på fest hos han sammen med eksen. (Han flørtet litt da også ja...)Ikke lenge etter det ble slutt mellom meg og eksen, ble det slutt mellom han og dama han hadde da. Så tok han kontakt med meg, ba meg sånn helt uten videre med på fest sammen med jobben hans...Jeg ble ikke med på denne, og var litt skeptisk først, men han var pågående og vi holdt kontakten. Så ble det oss da[:)] 

Vi møttes faktisk og på nettby av alle ting!

Jeg var hjemme hos foreldrene mine, lå å surfet på nettet en kveld. Da plutselig DEn kjekkasen skrev til meg. Måtte jo svare! Dette var på lørdagen, traff han første gang på mandagen, og etter det var vi med hverandre hver dag... Var ikke offisiellt sammen før 2 mnd etter, pga jeg hadde nettopp kommet ut av et forhold, og syntes det var litt tidlig med ny kjæreste da.. Dette er 2 år siden nå, og vi er fremdeles like forelsket, om ikke bare mer 

Vi møttes gjennom nettstedet "finn en venn" for litt over 2 år siden[:D]

Vi traff hverandre på fest, eg og en venninne kom, og han skulle gå. Låg å sov i en stol når vi kom og eg tenkte wow, han var fin! Og med litt for mye innabords så gikk eg og venninnen min bort å plagde han fordi han sov på fest!? Ikke lenge etter dro han [8D] og eg tenkte det var det.. Men vi traff hverandre flere ganger seinere på fest, men eg tok ikke kontakt. Så en kveld var eg og venninnen min med "gjengen" hans på fest igjen og ene kompisen hans prøvde seg, men eg avviste han. Det passet ikke nå tenkte eg. Sambo sa no skal eg vise kossen du sjekker dame til han kompisen som hadde prøvd seg og jammen fikk han det ikke til og [:D] Etter det sendte vi masse meldinger og var ute ilag osv.
Han hadde akkurat kommet ut av ett forhold som varte i 4 år, kan tro eg var livredd for at de skulle finne tilbake til hverandre, men det skjedde heldigvis ikke..

jeg bodde sammen med søsteren - og ble med henne hjem på besøk [;)] og så var det gjort.. [;)]

vi møttes gjennom chat.no [:D][:D]
surfet litt sent på julaften-1.juledag da jeg var hos pappa. Begynte da å skrive med samboer og fant ut at vi skulle møtes da jeg kom hjem til Oslo igjen. Møttes 3.eller 4.dag og satt her hjemme å snakka. Ble sammen 5.februar 2006
Etter det flyttet han mer og mer ting hit - bodde fortsatt hjemme da vi ble sammen. Nå har vi vært sammen snart 4,5 år [:D][:D]

jeg traff min kjære ute på fest. først trodd jeg han hva en anna gutt som jeg hadde begynt å like men tok feil der, han har en lille bror, dem hva veldig lik for 5 år sia.

møtte han for nøyaktig 5 år siden i går på et utested/restaurant  da vi begge var studenter på samme høgskole

Back
Topp