Hvordan møtte du far til barnet magen?:)

Møttes på fest hos en felles bekjent for over 7 år siden, møttes et par ganger etter det ute på byen. Men så reiste han til Hawaii for å gå skole og vi møttes ikke på over halv år. Utvekslet en del mail mens han var borte og etter at han kom hjem igjen ble vi sammen ganske fort. Vært sammen i litt over 6 år nå og venter ei lita jente i slutten av september.
 
Vi møttest militæret, vi ble satt i samme gruppe etter rekrutten og fant tonen fort:) etter 8 månder som kjærester, makkere og kollegaer så var førstegangstjenesten over, men ikke forholdet<3 vært sammen i over 5 år, forlovet i 1,5 år og venter første barnet, liten gutt:)
 
Han var full, jeg var edru.
Han åå damejakt jeg stod i grillen på festen han var på. Han kom bort og sjekkereplikken var denne:
Oj du som er sååå fiin, du kan vel ikke være singel vel.
Haha akkurat da angret jeg på at jeg svart jo det er jeg. For gutten stakk jo aldri. Kom tilbake hele fire ganger og måtte ha nr, navn, og bilde. Oooh yea en skikkelig plage.

Meeen den dag i dag så er han jo drømmemannen. Fortsatt en plage da hehe men gitt meg en perfekt sønn og en i magen, hus, bil og en nydelig liten familie :D Så 06.06.13 er det 4 år siden han sjekka meg opp. Og jeg falt etterhvert for hans sjarm hehe :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
har visst hvem han har vært siden jeg var sånn 14-15.. min beste venninne helt fra 6årsklubben er sammen med hans beste kamerat (di har hengt sammen siden bhg).. så husker det var litt rart at vi plutselig var på flørtern :p blei sammen da jeg var 20.. (blir 26 i nov) sammen har vi verdens beste snuppe på 3år og ei lita ei til på vei.. stort fint hus.. 2biler.. og i aug har vi jaggu vært gift i 1år også <3
 
Vi møttes på nettby... :p Men det skal sies at jeg visste sånn ca hvem han var, da han var sammen med ei jente i parallellklassen min på VGs :p Da han var i førstegangstjenesten brukte vi å chatte masse på msn før jeg dro og hentet han på Gardermoen 19. Desember 2007, og siden har det blitt to biler, et hus, en gutt på tre år, og en gutt til på vei :)

Koselig tråd :D
 
Vi fant hverandre på møteplassen :) hadde første daten på ikea :p og en mnd etter at vi begynte å snakke sammen var vi blitt ett par, og angrer ikke ett sekund! Han er verdens beste <3
 
Vi traff hverandre på møteplassen.. Etter to dater var jeg hjemme hos han, og siden har jeg blitt her.. ( bokstavlig talt, sov en natt i min leilighet når jeg holdt på å flytte.. Thats it..) hus, bil, hund og første barn på vei:)
 
Vi traff hverandre på møteplassen :)
Rotet litt med hverandre i 1-2 mnd før vi ble et par. Så flyttet jeg nærmere han etter noen mnd, og ei lita stund etter det flytta han inn hos meg. Så nå har vi vært sammen i litt over et år, og er forlovet :)
Kan med hånda på hjerte si at jeg har funnet drømmemannen min <3
 
Veldig koselig tråd<3
Uka før jeg ble 18 var jeg ute på byen med venninna mi... Vi var inne på en nattklubb der det kom en fyr og satte seg ved siden av meg...med hull i buksene og piercinger....:p vi snakket sammen og gikk en tur på utsiden... Det viste seg at det var kameraten til broren til venninna mi!:p Senere den kvelden sang vi karaoke med Robbie Williams med Angels;) Heheh.... Ble med ham hjem og det har vært oss siden... Han hadde egen leilighet og var 25 år.. Snek meg hjem midt på natta i flere mnd før jeg ga beskjed hjemme at jeg flytta inn til ham. Sikkert ikke planen til mine foreldre, men de støtta meg. Ble gravid og fikk snuppa våres fire mnd før jeg ble 20 og fikk nr to, lillebror da jeg var 22..Venter nå nr 3 med mannen min<3 vi giftet oss i juni 2011<3
 
Vi traff hverandre på møteplassen :)
Rotet litt med hverandre i 1-2 mnd før vi ble et par. Så flyttet jeg nærmere han etter noen mnd, og ei lita stund etter det flytta han inn hos meg. Så nå har vi vært sammen i litt over et år, og er forlovet :)
Kan med hånda på hjerte si at jeg har funnet drømmemannen min <3
skal dere gifte dere også?
 
Vi møttes på fest hos en felles venninne! Hele historien er litt gøy, fordi festen var opprettet som et arrangement på Facebook, hvor vi begge skulle delta. Jeg trodde jeg kjente alle som skulle dit, spurte derfor om noen visste om noen som kunne kjøre meg til festen. Han spurte hvor jeg bodde - meeen jeg svarte ikke da jeg syntes det ble feil å sitte på med ukjente!
Vel, vi begge ankom festen. Skal innrømme at jeg kikka båda 4 og 5 ganger bort på fyren, men da jeg hørte han sa at barnerommet begynte å bli ferdig(eller noe i den duren), trakk jeg meg unna:p
Så ble det til at vi skulle på byen, og vi var en for mye til at det ble plass i bilene, så jeg sa jeg kunne gå. Og han slo seg med, sammen med vår felles venninne. På byen ble vi borte fra hverandre, og jeg kjeda meg så jeg dro hjem... Like etter fant jeg han på Facebook og spurte hvor han ble av, så inviterte han seg selv på besøk - oh well...he never left:p Siden den kvelden har det vært oss, det er snart et år siden og nå eier vi hus sammen og venter vårt første barn i september!:)
 
Meeen den dag i dag så er han jo drømmemannen. Fortsatt en plage da hehe men gitt meg en perfekt sønn og en i magen, hus, bil og en nydelig liten familie :D Så 06.06.13 er det 4 år siden han sjekka meg opp. Og jeg falt etterhvert for hans sjarm hehe :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fin dato!
Vi giftet oss 6.6.09 :)
 
For en koselig tråd!

Mannen min og jeg møttes på jobb i butikk: han bodde midlertidig i Oslo for å ta opp fag, og jeg jobbet deltid:) vi flørtet egentlig ikke noe særlig før julebordet kom. Min bordkavaler, som jeg hadde rotet litt med, forsvant og jeg satte meg nærmere han som skulle vise seg å bli mannen min:)

Etter julebordet begynte vi å flørte litt mer, og han inviterte meg hjem til seg på middag. Etterhvert ble vi sammen <3

Nå har vi vært sammen i ca 11,5 år, gift i fire år, og venter en etterlengtet liten bebis i slutten av september. Planen var vel egentlig at dette skulle være nr 2, men det tok mye lengre tid enn forventet å unnfange nr 1. veien hit har vært tung, men mannen min har vært en fantastisk støtte hele denne tiden- og
Jeg syntes at jeg har vært utrolig heldig som fant mannen i mitt liv så tidlig- og slapp den evinnelige ut-på-byen sjekkinga;)
 
Fant han på en nettside kun 1 mnd etter jeg gikk fra en jeg var sammen med i fire år. Var ikke ute eetter et forhold, bare en flørt men nå sitter jeg her seks år etter gift, hus, snart tre barn.... Og gu så jeg elsker han!!! :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Visste om han via en klassekamerat, samt etterhvert via skolen. Han var en driiitkjekk badboy:p Ble sammen på en fyllefantfest på videregående :) Har vært sammen i snart 13 år :) Han omtales som "Tullemannen", fordi han er egentlig ganske snål ;)
 
Jeg møtte far til barnet i magen i førstegangstjenesten for 2,5 år siden :) Jeg dro opp til Bardufoss for å tjenestegjøre og han jobbet som Fenrik. Falt pladask for han når han skulle holde et kurs for troppen min og det tok ikke lang tid før vi var sammen, var kjærlighet ved første blikk, hihi! Men måtte holde det skjult i 6 måneder siden det ikke er lov at en Menig er sammen med en Fenrik. Husker det var veldig spennende hele tiden! Og veldig rart å tenke at han nå har flyttet ned til Jessheim med meg og skal bli far til mitt barn! :)
 
eg og min mann møtest via felles vennepar, eg viste berre at han var perfekt for meg.
Me har vært samman i 7 år :)
 
Back
Topp