Hvordan møtte du far til barnet magen?:)

Cajsa

Flørter med forumet
Inspirert av aug13 forumet:)
Overskriften sier sitt :)

Jeg og mannen møttes på fest for 12 år siden. 4 dager etter gikk vi på kino, og siden det har vi vært sammen ;)

Han så meg visst på Facebook og spurte felles venner av oss om meg :P Så la han meg til uten at vi pratet sammen, jeg godtok siden noe fanget meg ved han ;) Så traff vi hverandre på byen der han spanderte en øl, jeg måtte springe ganske fort pga noen venner av meg men han fikk nr og sendte "Hei" dagen etter, etter det var det mange og lange tlf samtaler før vi traff hverandre på byen igjen (avtalt denne gang). Vært med hverandre siden, han blir ikke kvitt meg :P

Vi jobbet sammen, sendte kleine mmser til hverandre i noen uker(ikke sånne mmser hvis noen skulle tro det :-P ) før han endelig ba meg ut!

Hehehehe Supa´mama ;P

Vi møttes i Røde Kors, ble makkere i ett nattesøk etter en suisidal tulling. Han var mildt sakt gretten da vi startet søket, men det kom seg fort da vi begynte å prate :P to dager etter var vi å klatret, 3 dager etter på slalom og kino. Halvannet år etterpå var vi gift :p

jeg hilste på han en gang når jeg var ca 13 utenfor et ungdomsdiskotek siden han var søskenbarnet til vennina mi, men jeg var mer opptatt av å ver med vennina hans som jeg hadde akuratt vært i frankrike med :p

så traff jeg han igjen når jeg var 18 og begynte på påbygg i samme klasse som han. Vi ble etterhvert venner og i russetiden begynte vi å bli mer enn det :love017

Møtte han i et bryllup på ferie i asia. Plutselig hørte jeg noen snakket norsk og det var ikke mine søstre men en hel kompis gjeng som var på guttetur. Vekslet først utlandske nr mitt også norske på slutten av ferien. Etter det har vi vært sammen når vi kom tilbake fra ferie. :) det var ikke bare en sommerflørt :p

Vi møttes på en ungdomsklubb da vi var 13.. Etter det har det var det frem å tilbake, bodde et stykke fra hverandre men brøt aldri kontakt:) msn med web camera:p

Fikk kontakt gjennom dating på nett.
Jeg var ikke interessert i starten, men han kjempet og ga ikke opp. Suuuuuper glad for det nå. Han er verdens beste. Traff han for 1år og 4 mnd siden. ♥♥♥♥

Vi møttest på fest når jeg var 15 og han 16 år :) dette var vell i november, ble sammen i januar :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe...vi har alltid kjent hverandre egentlig...! Lillesøsteren hans er like gammel som meg ;) ....så når ting begynte å gå skeis med x'n, og han ikke var snill med meg...da blei han en veldig omsorgsfull kamerat ;) I løpet av et par måneder utviklet det seg til et forhold <3 vi har vært sammen i 6 år nå, forlovet i ett :) ...er så mange bryllup nå, at vi velger å vente et par år til ;)

Veldig koselig tråd! :) gøy å lese om dere andre ;)

Veldig koselig tråd :) vi møttes på butikken jeg jobber i, han kom innom å handla lunsj :) så fikk han fetteren sin (som jeg hadde på facebook) til å be meg på fest hos han, og etter den festen var jeg med han nesten daglig :)

Ai, synes alltid det er litt pinlig, men begynner vel å bli mer enn vanlig... På nettet :p

Kan vel kanskje legge til at det er 5år siden, vi har ei datter på 3år, og venter nå skatt nr 2 :-)

Vi møttes på fest, og det sa bare "pang" :) jeg har vært sikkert på at dette var den perfekte mann for meg, og aldri tvilt siden :-)

Vi møttes på skolen :) Gikk i samme klasse i 2 år før vi begynte å sende litt meldinger osv. Ble med han opp til mammaen hans og poff. Da var vi sammen ><
Hun spurte oss om vi var sammen eller bare venner, så da fant begge ut at vi kunne offesielt si at vi var sammen som et kjærestepar =)

Var en utrolig koselig tråd dette :) Mange søte historier ^^

Møttes via veninna mi når jeg var 15. Syntes han var sååå kjekk! Og det syns jeg så klart enda, hehe :)
Nå er vi forlovet og venter en liten gutt i begynnelsen av september! :)

Back
Topp