Hvordan liker du skjegg «frisyren»

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Glattbarbert, trimmet, litt stubber eller mer skjegg?

Liker ikke skjegg... null skjegg, takk

Litt skjegg er greit, men ikke for langt, liker best stubber/litt lengre enn stubber

Tredagers er greit, men når det nærmer seg 1-2 uker og mannen barberer seg...da blir han som en ny mann jeg vil bare hoppe på!!

Helt enig[emoji16][emoji106] eller trimmet

Jepp!
Svigermor ble fra seg på bryllupsdagen vår fordi mannen stilte med nyfrisert skjegg heller enn glattbarbert [emoji85]
Men det er jo det peneste jeg vet! Syns han er superkjekk med litt skjegg, så jeg satt veldig stor pris på at han fiksa det hos frisør til bryllupet [emoji173]️

Jepp!
Svigermor ble fra seg på bryllupsdagen vår fordi mannen stilte med nyfrisert skjegg heller enn glattbarbert [emoji85]
Men det er jo det peneste jeg vet! Syns han er superkjekk med litt skjegg, så jeg satt veldig stor pris på at han fiksa det hos frisør til bryllupet [emoji173]️

Hehe[emoji87]jeg også elsker når han har litt skjegg. Å når det stikker litt når han kysser meg hvis vi gifter oss noen gang håper jeg på trimmet skjegg og i alle fall ikke glatt barbert[emoji23] altså han er flott uansett men han virkelig flott med litt skjegg[emoji7]

Det kommer helt an på mannen! Noen kler det bedre enn andre.

Rent praktisk, mht kyssing og sex.. er glattbarbert ansikt best, uten tvil ;)
.. utseendemessig kler mannen best litt skjegg. 1-2 cm.

Kommer helt an på mannen det sitter på om de kler det eller ikke, men jeg foretrekker min egen mann glattbarbert eller 1-3 dagers.

Back
Topp