Hvordan ligger vi an?

Etter litt telling her tror jeg vi mangler rundt 40 innlegg hvis vi skal ha 140 innlegg...
 
Eg e her, eg e her!!!!

Har vært på besøk hos foreldrene mine halve dagen, jobbet med regnskap for å få i stand et skikkelig budsjett og spilt backgammon med mannen;-) Men nå kan jeg skravle:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Eg e her, eg e her!!!!

Har vært på besøk hos foreldrene mine halve dagen, jobbet med regnskap for å få i stand et skikkelig budsjett og spilt backgammon med mannen;-) Men nå kan jeg skravle:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
hei på deg :)

Høres ut som du har hatt en koselig dag da :)
 
Kanskje vi skal si 50, for å være på den sikre siden? :p
høres lurt ut! Dumt å bomme med et par innlegg! Prøvde bare å gå innom alle trådene vi har skrevet på i dag og telle antall innlegg, men sitter på telefonen så er ikke sikkert det stemmer helt!
 
hei på deg :)

Høres ut som du har hatt en koselig dag da :)
Ja:) Regnskapet var ikke noe gøy, da:p Fikk bare gått gjennom forrige måned og da brukte vi mer enn vi tjener:p Må få gått gjennom alle månedene siden vi flyttet hit og finne ut hva vi kan spare på:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ja:) Regnskapet var ikke noe gøy, da:p Fikk bare gått gjennom forrige måned og da brukte vi mer enn vi tjener:p Må få gått gjennom alle månedene siden vi flyttet hit og finne ut hva vi kan spare på:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
skulle ha satt opp budsjett vi også, har snakka om det i evigheter, men blir jo aldri gjort!
 
skulle ha satt opp budsjett vi også, har snakka om det i evigheter, men blir jo aldri gjort!
Jeg liker faktisk denne typen oppgaver:) Godt å få ryddet opp så vi kanskje får spart til bryllupet snart;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Regnskap er moro! Men har blitt litt lat ettersom nettbanken regner det ut for meg. :p
Det gjør den her også, men det blir ikke nøyaktig nok:p Også må jeg regne fra 1.7 til 30.4 ettersom tiden før var helt en annen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp