Hvordan ligger lille hos deg?

Jeanniiie91

Betatt av forumet
Sommerfuglene
På alle ultralyder jeg har vært på så ligger han med hodet ned mot hufsa, og med ansiktet inn mot ryggen min. Så de klarer aldri å få noen bra bilder. Jeg har vært på et lass med ultralyder pga han vokste litt sent osv. Men noen andre som har hatt det sånn? Prøvde oss på 3D nå men samma greia igjen. Snur han seg seriøst aldri. Noen andre som har rampete babyer i magen på ultralyder?
 
Akkurat det samme her, hun ligger godt nedi bekkenet med hodet og vi får ikke gode bilder. Kjenner selv at hun ikke har snudd seg, så vi gidder ikke prøve på 3D denne gang [emoji28] hun stikker beina opp under ribbeina mine hver eneste dag nå [emoji87]
 
Delvis motsatt her. Ho satt i godt seteleie, tydeligvis, så får håpe ho snur seg i løpet av de neste månedene. Ho lå også å kosa godt med livmorveggen, så fikk bare se halve ansiktet.
 
Sist gang lå han i seteleie.
Men ikke fått noen skikkelige gode ul bilder
Håper å få d i morgen da jeg skal på 3d ultra
 
Jeg fikk bra bilder selv om han ligger nede i bekkenet hele tiden. Jeg la meg på siden og snakket(litt strengt) men han snudde på hodet til slutt. fått til bra bilder begge gangene, men vanskelig i starten, må tålmodighet til her og noen triks[emoji23][emoji1381] første 3D lå han med hode presset i morkaka[emoji23][emoji12]. Så da fikk vi kun halvt ansikt.
 
Jeg fikk bra bilder selv om han ligger nede i bekkenet hele tiden. Jeg la meg på siden og snakket(litt strengt) men han snudde på hodet til slutt. fått til bra bilder begge gangene, men vanskelig i starten, må tålmodighet til her og noen triks[emoji23][emoji1381] første 3D lå han med hode presset i morkaka[emoji23][emoji12]. Så da fikk vi kun halvt ansikt.

Ja jeg har ligget på siden jeg også men uten hell. Så ut som han sov når vi var på 3D. Men skal tilbake på onsdag da og da fikk vi tidligere time. Kanskje han er mer våken da. Skulle hatt ultralyd sent på kvelden eller natta for det er da han bestemmer seg for å lage fest inni der [emoji849]
 
Ja jeg har ligget på siden jeg også men uten hell. Så ut som han sov når vi var på 3D. Men skal tilbake på onsdag da og da fikk vi tidligere time. Kanskje han er mer våken da. Skulle hatt ultralyd sent på kvelden eller natta for det er da han bestemmer seg for å lage fest inni der [emoji849]

Ja enig, de skulle hatt ul timer på kvelden natta for det er jo da de går ville[emoji23][emoji23][emoji23][emoji1305] lykke til på neste ul da[emoji1317][emoji173]️. Drikk saft eller noe søtt en halvtime før, kanskje det funker?? Bare en ide[emoji12][emoji4]
 
Ja enig, de skulle hatt ul timer på kvelden natta for det er jo da de går ville[emoji23][emoji23][emoji23][emoji1305] lykke til på neste ul da[emoji1317][emoji173]️. Drikk saft eller noe søtt en halvtime før, kanskje det funker?? Bare en ide[emoji12][emoji4]

Prøvd det på hver eneste ultralyd uten hell. Han er skikkelig bildesky han her [emoji23] Slekter vel på hu mora si der haha
 
Prøvd det på hver eneste ultralyd uten hell. Han er skikkelig bildesky han her [emoji23] Slekter vel på hu mora si der haha

Hahaha, ja skal ikke være lett. Uansett masse lykke til, du får prøve som meg å snakke litt strengt [emoji23][emoji1381]
 
Back
Topp