Hvordan ligger engelen deres???

Hodet nedover, så han får godt tak og sparker mot ribbeina mine[:)]
Men ikke festa seg. Termin først 26 januar..

Jenta mi ligger i seteleie og jeg skal ta keisersnitt den 28 november...

Hmm.. Jeg aner faktisk ikke hvordan den ligger.. Ingen som har sagt noe til meg om det.. På helse kortet har jeg et 6 tall som ligger galveien liksom.. Hva betyr det?
Mamma84 - Så gøy å ha en dato da, men hvorfor blir hun tatt så tidlig?

Babyene stuper salto og forandrer stilling fra dag til dag.. det er ikke før etter uke 30-35 at babyene begynner å snu seg med hodet ned pepmanent..ellers så bytter de litt på stillingene :-)))

Jeg er 34 uker på veg ,, vet ikke helt hvordan min ligger, skal på kontroll om 2 uker, men han ligger mest på høyre side og jeg kjenner han sparker i ribbeina nå, så jeg regner med han har snudd seg nå..spent å se..

Klem

Lille Paal ligger med hodet ned og det kjennes ut som han skal falle ut hver gang jeg reiser meg. Ikke særlig behagelig. Har ca 8 uker igjen men følses som han kan komme når som helst....

Nu har lillingen snudd seg tvers, va kontroll i dag... og d kjenner æ godt. men ho jordmora sa at babyen har tid å snu sæ til uke 36 da bynner det å bli muligens problem. men søstra mi sa at gutten hennes snudde sæ i den siste uke, det gjor ond men han snudde sæ hvertfall...

Snakket med svigermor om at mi ligger i sete og da sa hun det gjør ikke noe.
Bror til mannen min låg sidelengs til samme dag som hun fødte men noen timer før han kom så gikk hode ned [;)]
Håper hun inni her snur seg snart. [:D]

min ligger med hode ned. det har den gjordt på de to siste kontrollene[:)]

Nå har tøtta inni magen min og kommet seg ned.
Var på ul på onsdag så da fikk jeg se det. [:D]

Alexander har lagt seg med hodet ned sa jordmor. Det var deilig. Han har ikke festet hodet, men ligger ned ihvertfall.
Klem

Legen trodde Jonas hadde lagt seg med hode ned:) Håper på det, han har ligget lenge i seteleie nå.

Nå begynner jeg å bli litt bekymret.... Jeg var på ultralyd i går og da lå nurket fremdeles i seteleie... Det er over en måned siden jeg var hos jordmor og hun sa at nurket lå i seteleie så den lille rakkeren [;)] liker tydeligvis å ligge sånn...
Men det er jo en måned igjen ennå som det kan snu seg... Skal til ny ultralyd 15 desember.

Min ligger i tverrleie.. Har logget slik de to sisste kontrollene nå.. Må på vekstkontroll nå på fredag, legen synes ikke magen er stor nok.. Så vi får se om den har flyttet seg til da!

Kontroll i dag så sa legen noe om at hun trodde kansje hun kjendte et hode (høyt oppe)
men jeg tror hun tar feil, for jeg har kjendt masse spark der i det området i dag.. var sikkert en rumpe hun kjendte, eller no sånn..

"Jeg TROR kansje den ligger med hodet opp, - men hva sier jordmor?"
virka ikke som hun var spesialist på akkurat DET[;)]

Jordmor har kjendt godt etter hver gang, og ungen har ligget med hodet ned ihvertfall i halvannen, kansje 2 måneder (husker ikke så godt selv, jeg)

Nei, jeg tror h*n fremdeles ligger med hodet ned..

Hei hei...

Jeg vet jammen ikke hvordan mitt nurk ligger.... Jeg synes det er så sjelden kontroller.... Og dere som stadig er på ultralyd- hvordan har dere fått det til? Betaler man selv eller? Jeg har bare vært den ene gangen i uke 17 jeg.

Men men... til jordmor i uke 36 så da får vi vel høre hvordan det står til inne i magen min... Jeg klarer ikke å kjenne helt om det er føtter eller hva som trykker oppover mot lungene mine, jeg...

Jaja, ordner seg nok.

Vi var på fødselsforberedene kurs og da sa hun jordmoren at barna har det best til lenger de får ligge fritt og ikke feste seg, for det trodde hun var slitsomt og trangt for de stakkars små...

Jaja, det som skjer, det skjer. :)

Lykke til alle sammen!

Hilsen meg med termin 12 jan

Lille Paal lå først lenge med hodet ned, men da jeg var hos legen for to uker siden hadde han snudd seg opp igjen.. Kjenner masse romstering heletiden så jeg håper han snart har tenkt å snu seg ned igjen.

Likte ikke helt det at han var kommet med hodet opp, han liker godt å bruke blæren min som trampoline også....

hehe.. det er ikke så behagelig, nei..

Idag hadde min lagt seg med hodet ned.. Men er ikke festet.. Så gjenstår det bare å se om den ligger slik på fredag også, eller om den har ombestemt seg.. [:)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Kontroll i dag så sa legen noe om at hun trodde kansje hun kjendte et hode (høyt oppe)
men jeg tror hun tar feil, for jeg har kjendt masse spark der i det området i dag.. var sikkert en rumpe hun kjendte, eller no sånn..

"Jeg TROR kansje den ligger med hodet opp, - men hva sier jordmor?"
virka ikke som hun var spesialist på akkurat DET[;)]

Jordmor har kjendt godt etter hver gang, og ungen har ligget med hodet ned ihvertfall i halvannen, kansje 2 måneder (husker ikke så godt selv, jeg)
Nei, jeg tror h*n fremdeles ligger med hodet ned

De legene altså! De har ikke like god erfaring som jordmødrene, men bare de innrømmer det, så er det greit. Jeg var for tre uker siden hos legen og da sa han at barnet lå på tvers, noe jeg ikke kunne skjønne. Den hadde jo ligget med hodet ned på kontrollen før. Så da gikk jeg og bekymret meg i tre uker for at det skulle bli setefødsel. Men da jeg var tilbake hos jordmor i forrige uke sa hun igjen at h*n ligger med hodet ned og ryggen og rompa på den siden legen mente hodet var. Puhh.....

Var på svangerskapskurs i dag og da (etterpå) fikk jeg jordmor til å sjekke hvilken vei barnet ligger..

Hodet ned.. Detta er ikke noe hode, nei, detta er en rumpe - akkurat der legen trodde hun kjendte hodet[;)]

Jeg hadde rett [:D]

Back
Topp