Hvordan ligger engelen deres???

hodet ned og festa, nå.. dere andre[8|]

Ha ha ha vet ikke, hode er ned men om det er festa vet jeg ikke legen min klarer ikke å kjenne det sier hun [8|]

ingen andre enn legen du går til kontroll hos heller? som kan sjekke det for deg?[8|]

Skal til legen på torsdag igjen og da tenkte jeg skulle spør om en annen lege kunne finne det ut.
Litt greit å vite til vanne går. [8D]

men du har en femåring fra før? [8|]
De sier at hos mødre som IKKE føder for første gang er det vanligst at hodet ikke fester seg i det heletatt før fødselen er godt i gang, eller no sånn[8|]
eller har jeg misforstått?[8|]

Nei du har helt rett men jeg går under førstegang.
Gikk bare til uke 28 sist og har keisersnitt. Så jeg må igjenom ting som første gang [;)]

okei [:)]

Var på kontroll idag. Hode hadde ikke festet seg slik som jeg trodde. Men det var ingen fare, hode låg såpass langt nede at vi trengte ikke å bekymre oss i tilfelle vannet skulle gå.

Var på sykehuset for to dager siden og da lå han med hodet ned.
Og jeg ble kjempe glad for det, fordi han lå i seteleie to uker før det.
Skal til jordmor i morgen så får se om han kanskje har festet seg da.

Ligger med hodet ned, men ikke festet. Ved flergangsfødsel trenger ikke hodet festes før like før fødselen. Skal til jordmor imorgen for samtale om amming tror jeg, tar sikkert en liten sjekk da også. Men tviler på at ungen har festet seg enda. Sjelden ungene forandrer stilling når de først har lagt seg med hodet ned, sa jordmora.

Fikk og som svar at når vanne går fester hode seg ofte da.
Merker om hode er festa da for enten så renner og renner det da er det ikke festa.
Men renner det og så stopper litt opp og begynner å små renne har hode festa seg.
Det var det jordmor på føden som da når vi skrev oss inn [;)]

Ligger foreløpig med hodet ned , men ikke festet. Noen leger trodde det, men andre ikke.
Klem

mange leger som har sjekka, kansje?[8|]

Min har visst lagt seg på tverra igjen.. Men den ombestemmer seg sikkert[:)]

Min ligger med hodet ned og har festet seg[:)][:)]

Jippi. Lille gutten i magen min har festet seg. Er i uke 37 nå. Den begynte å feste seg i uke 36, men da sa jordmora at den var knapt festet. Denne gangen flytte hoftene mine seg i takt med at ho kjente på hodet. Han satt bom fast. Magen har sunket drastisk, å jeg skjønner at noe stort snart skal se.

Da jeg var inne på sykehuset så var det noen som sjekket. Legedama sa at hu mente han var festet, men en annen lege og noen jordmødre var ikke enige. Uansett var de enige om at han lå med hodet ned i bekkenet.
Klem

Back
Topp