Hvordan ligger engelen deres???

Linka

Gift med forumet
Etter siste besøk så har gutten min fluttet seg fra seteleie til tverrleie. Det er jo en start, men legen[X(] var ikke helt fornøyd. [>:]Ville jeg skulle til jordmor om 3 uker og se hva som hadde skjedd til da. Ellers blir det ul og sjekking av gullet. Litt urovekkende syntes jeg da[8|], men i første svangerskap la gutten min seg med hodet ned i uke 34 og festet seg i uke 36+1. Still hope.

Hvordan ligger deres barn da??? Håper jeg ikke er den eneste som ikke hodet har festet seg på.[&:]

Klem

Så på 3D UL i går, og min ligger i seteleie. Skal til jordmor på fredag for høre hva hun sier.

Når har du termin da???
Klem

21 januar

Oki. Ikke lenge igjen du heller da. Gleder du deg???

Linka: Jeg har hørt at det ikke er uvanlig at babyen ikke fester hodet før rett før fødselen når det er nummer 2....

Hos meg har tvilling1 festet hodet, mens tvilling2 ligger i tverrleie...

jeg var i uke 29 hos lege,da mente han at babyen lå med hodet ned og at den hadde begynt å feste seg...

Hodet ned, og bevegelig på forrige kontroll..
Ny kontroll i morra, får kansje nyheter da?

Lillemor her ligger med hodet ned,men er bevegelig!
Med nr 2 her var ikke hodet rukket å feste seg på kontroll før fødsel,han kom 3 uker før termin- så mulig det festa seg et par dager før eller noe sånt...[8|]
Uansett er det vanlig med bevegelig hode lenger på senere fødsler![;)]

Var hos legen for 1 1/2 uke siden og da lå hun med hodet ned...det jeg lurer på er om hun snur seg igjen nå, når jeg har kommet så langt på vei?[8|] liksom...har hun plasss til å snu seg helt igjen?....føles ur som det er veldig trangt der inne til tider!

Kommer an på hvor stor ungen er...[8|]
Tror ikke tullemor her får snudd seg oppover igjen,og en så stor snu vil du mest sannsynlig kjenne![;)]
Med hoder nedover,er det ikke lenge igjen til fødsel...[:D]

Mitt lille nurk ligger i seteleie ifølge jordmor. Skal på ultralyd den første desember så det blir spennede å se hvordan nurket ligger da. Men hvordan ligger barnet når det ligger i tverrleie? Har aldri forstått det jeg...[8|]

Da ligge barnet sidelengs. På tvers i magen lissom

heia
Min lille ligger med hodet godt plassert i bekkenet mitt...ikke festet, men står på hodet;) Jordmor mente jeg hadde god plass, siden den lå så langt ned allerede....Håper jeg ikke er i faresonen for for-tidligfødsel...Hun sa ikke noe om det, så jeg trenger vel ikke bekymre meg.

hei. va i kontroll forrige uke, da lå ungen hode ned, men i går kjente jeg når babyen hikket at den va langt fra nede...
e uke31 nu, og babyen rører sæ godt, må æ si!!! ;) enda hvertfall...

Ok, takk for svar Linka [:D]

Min lille venn ligger med hodet nedover, det tror jeg faktisk han alltid har gjort... [:)] legen sa ikke noe om at han har festet hodet, så regner ikke med det, selv om det presser godt på bekkenet av og til....[&:]

Hodet ned og bevegelig.. sa hun på kontrollen i dag.

har ligget sånn i halvannen måned nå[;)]

Hei.
Jeg var hos legen i dag og hu mi ligger i sete enda [:o]
Har snakket med sykehuset i dag og ungen trenger ikke å snu seg før i uke 36-37 da fikk man tilbude om å snu barne med hjelp. Jeg motte ringe inn å høre siden jeg jobber med meg selv å føde og ikke ta keisersnitt men klarer ikke tanken på å føde en som ligger i sete siden jeg har et barn med CP.
Har folk som jeg kjenner som har fått unge med CP som låg i sete og var for trange i bekkene.
Så svare er 36-37 er det normalt at barna inni magen kan ligge i sete [;)]

Min har lagt seg i hodeleie. Er nå snart i uke 33, men i uke 25 var den i seteleie.

Back
Topp