Hvordan ligger du ann til jul?

Ligger i rute..
Huset har blitt vasket i dag..
Rommene til barna ble vasket i går..
Har bakt, pyntet og har kun 2-3 julegaver igjen å handle :)
Gulv og støvtørking blir gjort engang til lille julaften og da kommer juletreet og litt mer pynt opp også :)

Ferdig med julegavene og ferdig med julepynten, baksten er det verre med :P

Ferdig med julegavene for lenge side :p julekortene er sendt ut for en uke siden:) eneste som gjenstår er å pakke inn noen gaver:p

Jeg ligger langt etter, men det ordner seg nok. Jeg får bare gjøre det jeg klarer den neste uka. Da skal resten av gavene handles inn, pakkes inn, julesnopet lages (skulle hvert gjort denne helgen) og handlingen taes. Baksten kjøper jeg om jeg ikke rekker og litt husarbeid skal jeg nå få tatt innimellom.

Skal bli ferdig med gavene på onsdagen:) huse er vasket. Skal rydde og vaska gulvene når vi har pyntet. Skifte på sengerne og så må det vell bakes litt.
Pepperkaker og pepperkakehus har vi gjort i dag. Guttene skal til pappaen sin fra 23-27 des så det blir stille og rolig her i jula :)

Har ett par gaver igjen, ellers er alt ferdi. Har fått levert ut noen julegaver også.
Og sendt de som ska sendes.
Ellers bi det en uke med rydding og vasking, før resten av julepynten kommer på plass.

Huset er vaska, pynta til advent, blir pynta til jul lillejulaften :) Gavene og kakene er ferdig, mesteparten av maten handla inn, så jeg kan gå en travel arbeidsuke i møte uten panikk :)

Ligger godt an. Gavene er kjøpt inn. Må pakke inn de til ungene og sende de som skal sørover.
Huset er pyntet, treet blir kjøpt i løpet av uka. Vasking skjer kontinuerlig, så det blir ingen "julevask". Har bakt en del, får se om det blir mer.
Må handle inn litt mer mat, og skal kjøpe noen klær til ungene, men det tas mens andre er på jobb 22. :p

Ligger godt an, ferdig med alle julegavene og noen er allerede levert. Har tatt en ordentlig runde på kjøkkenet i helga og stua er neste :) Juletreet står på terrassen. Skulle vel bakt litt flere kaker, men det får bli til uka :) Vi skal feire jul hjemme for første gang, med besøk av kun faren min. Kjenner jeg begynner å bli litt stressa for om jeg har kjøpt nok mat og at jegskal klare å tilbrede ribba riktig :p

Vel lå ikke så godt ann tidligere denne uka, men mye som kan gjøres på kort tid heldigvis ;)

Ellers blir det skikkelig stress prosjekt med juletre og slike ting i år da mannen får lønnen så sent!
Men jul blir det da :)

Elendig, hadde planer om å få gjort mye den uka som var, men lille gutt fikk ørebetennelse og jeg fikk bihulebetennelse. Mangler mye gaver, alt av kaker og har bare så vidt fått opp litt julepynt i dag. Men eier ikke julestemning i det hele tatt i år, får håpe det bedrer seg i løpet av uka.

Her skal flisa legges på badet og badeinnredningen opp. Så skal vi vaske hele huset, flytte inn og pynte til jul. Ingenting er baka, under halvparten av gavene er kjøpt og klær har vi ikke tenkt på en gang. Heldigvis har mamma å pappa handla inn allt av mat, og mamma kommer på fredag for å hjelpe til med baking, vasking og pynting. Gavene tar jeg og baby tirsdag/onsdag innimellom pakking og flytting. Jula får rett og slett bare bli som den blir i år :p

Her har jeg lagt lista lavt, for går og venter på fødsel. Men har vaska litt, bakt litt, og er ferdig med gavene. Sendte julebrev i dag. Tenker at med en god helgevask og et juletre så er vi i boks:-)

Ligger bedre an enn noen gang før :D

Har pyntet til jul, vasket, handlet alle julegavene, levert ut nesten alle gavene og bakt litt med lillegutt :) Det eneste som gjenstår er å lage pepperkakehus og pynte juletreet :) :)

Mangler en julegave, må bake litt mer, fikk pyntet i går så nå mangler jeg bare å få vasket litt :)

Back
Topp