Hvordan ligger dere ann, dere rundt uke 40nå?

kittykatt85

Andre møte med forumet
Da er man etter utregning fra sykehuset passert 40+1.
Er førstegangs gravid og ble sjekket i dag å jeg var moden å hadde 2cm åpning.
Har lite ubehag - noe kynnere og litt murring i ryggen.

Hvordan er det med dere andre?

Symptomer dere merker?

Nå er bare spørsmålet, hvor lenge kan en førstegangsgravid gå med 2cm... SIKKERT 14 dager over tia xsmile10 :mad: :eek:
 
aner ikke:) men blir man ikke satt i gang etter senest dag ti over termin dato?
 
aner ikke:) men blir man ikke satt i gang etter senest dag ti over termin dato?

Joda, blir satt i gang 11 dager over tiden så regner de med at det kan ta opp til 3 dager til babyen er ute så da blir det 14 dager... Var litt ironi i den siste linja... Sånn vil ha den ut nå - men typisk at en skal gå max ut liksom ;)
 
Joda, blir satt i gang 11 dager over tiden så regner de med at det kan ta opp til 3 dager til babyen er ute så da blir det 14 dager... Var litt ironi i den siste linja... Sånn vil ha den ut nå - men typisk at en skal gå max ut liksom ;)

skjønner;) Lykke til:)
 
Jeg er nå 41+1 i dag..har en del maserier,men de kommer jo veldig ujevnt..merker jeg er lei nå siden jeg har hatt vondt lenge, så håper sykehuset vil undersøke meg i morra :)
 
40+1 i dag. Ble sendt til sykehuset i går pga det jeg og jm på legekontoret var sikkre på var rier. Dette er jo tredje barnet mitt sa jeg så jeg hvet hva rier er :) det var bommert gitt:s Ikke moden i det heletatt :( måtte overnatte pga blodtrykk og har hat masse "rier" i natt. Ingen forandring på dagen i dag. Er nå hjemme med disse jævla maseriene :mad: blir jo helt utslitt :(
 
Er tjue minutter fra termindagen nå, men kan ikke si det er mye som tyder på fødsel her, gitt.
Håper egentlig jeg bare våkner i morgen tidlig og merker at ting er i gang (som søsteren min gjorde), for da har jeg sluppet unna dager og uker med slitsomme kynnere, skjønner jeg!:-D
 
Back
Topp