Hvordan ligger dere an med...

Hadde litt ekstra på magen fra før, nå er det litt ekstra ekstra :/ hadde sakte men sikkert gått ned 5-10 kg de siste årene før jeg ble gravid. Begynte å føle meg mere "fit" da fettet var byttet ut med muskler rundt omkring, men så ble vel babyønsket større enn en perfekt kropp ;) nå får jeg bare fortsette der jeg slapp.
Treninga og sunn mat er en ting, forsåvidt både "lett" og artig, men å holde seg unna godteriet..!

Har også en god del ekstra gitt, i grunnen all over, men magen og rumpa er ekstra ufit etter en graviditet! Trening og sunn mat er mi greie også, men jeg mååå holde meg unna godis i begynnelsen nå slik at jeg får en skikkelig start! Men det er jo så vanskelig når mannen koser seg med påskesnop til halv pris :confused:
 
Har også en god del ekstra gitt, i grunnen all over, men magen og rumpa er ekstra ufit etter en graviditet! Trening og sunn mat er mi greie også, men jeg mååå holde meg unna godis i begynnelsen nå slik at jeg får en skikkelig start! Men det er jo så vanskelig når mannen koser seg med påskesnop til halv pris :confused:
Hehe, her er det JEG som spiser påskesnop og kvikk lunsj til halv pris mens samboer såvidt får smake :p jeg håper treningsmotivasjonen og antigodterimotivasjonen øker betraktelig med sommervarmen. Også skal jeg på første barseltreff imorgen, får håpe det blir litt trilleturer med dem framover :)
 
Kan vi ikke lage en inspirasjons/motivasjonstråd? :) Ser vi er mange som skriver at de mangler begge deler - kanskje vi kan hjelpe hverandre litt? :)
 
Denne helgen har vært helt håpløs, masse sjokolade både fredag og lørdag, og pavlova idag! Må skjerpe meg, men har så sukkersug!
Er ikke bare vekta jeg tenker på, men det er jo så usunt:(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp