Hvordan ligger dere an med...

Frøken83

Forelsket i forumet
... kroppen etter fødsel?
Jeg gikk på vekta for første gang siden fødsel, og det er bare 5 kg igjen til vekta før fødsel! Syns ikke det var så ille. Triller lang tur hver dag og holder på med 30 day squat challenge, og passer på matinntaket. Ammer jo ikke lengre, så jeg må gjøre jobben selv..
 
Jeg er tilbake på startvekt, så da gjelder det bare å stramme opp! 8 uker siden fødselen.
Trilleturer er eneste treningen jeg driver med. Spiser normalt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg er tilbake på startvekt, så da gjelder det bare å stramme opp! 8 uker siden fødselen.
Trilleturer er eneste treningen jeg driver med. Spiser normalt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app[/quote

Akkurat det samme her:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
7 kg igjen til startvekt her, og 5 kg til til ønskevekt :( Gleder meg til to uker til har gått, da skal det trenes! Og så må jeg slutte å spise snop...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
1.5 kg til startvekt. Bynt å trene så vidt igjen denne uka så det går nok greit.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
5 uker siden fødsel, 9 kg igjen til startvekt :/ Men jeg gikk opp 23 kg, så det er kanskje ikke så gæli likevel. Kutta godis rett etter påske, så det går nedover nå. :) Går tur stort sett hver dag, og har planer om å begynne å trene skikkelig igjen så fort jeg får klarsignal fra lege/fysio. Og så hjelper det jo at vesla får vondt i magen av alt som er godt - da blir det mye knekkebrød, kylling og laks på a mor...
 
Går opp i vekt selvom jeg ammer.. Pokker altså..! Bekkenet er ikke helt bra, så tør ikke slenge meg i gang med trening og sånt ennå. :-/
Spiser regelmessig og relativt sunt, holder meg unna brus og godis så godt det går. ;-) 5,5kg til startvekt
 
Ca 8 kg til startvekt (varierer jo fra dag til dag og dobesøk til dobesøk). Gikk opp 20kg(!). Er ikke noe flink lengre til å trene eller holde meg unna godis. Har skikkelig treningsmotivasjon, men null ork! Er så sykt tungvint med vogna som må demonteres og bæres opp og ned masse trapper for at jeg skal komme meg ut og gå en liten tur i sola (bor i blokk uten heis). Trening inne er så vanskelig, for når lillegutt sover er det så innmari mye annet å ta tak i her hjemme da vi er midt i et flyttekaos. Gleder meg til vi skal flytte og forhåpentligvis slipper masse trapper!
 
5.5kg igjen til start vekt også har jeg 5kg etter det.

Går 1 mil hver dag, trener også styrke via webtrening og en bok som er for nybakt mamma. Kjempe fornøyd med begge to!

Rimelig slakt rundt hofter og mage :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
4 kg under startvekt. Stopper nok der siden jeg spiser altfor mye, både mat og sjokolade...
 
Så flinke dere er :) jeg la også på meg 20, og når jeg kommer til startvekt skal jeg ned 8-10 kg til, jeg skal redusere brystene neste år og må nå bmi-kravet! Mye som må strammes opp her også gitt!
 
Off her tar det vist helt av :p vet ikke hvordan man sletter med tlf? lillegutt så spreller så med armene at han sender ut ting før jeg er ferdig!

Her har jeg hvertfall komt ned til startvekt + 4 kg til ned så er fornøyd med det.. Må være ammingen som står for det.. Går tur hver dag da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så flinke dere er :) jeg la også på meg 20, og når jeg kommer til startvekt skal jeg ned 8-10 kg til, jeg skal redusere brystene neste år og må nå bmi-kravet! Mye som må strammes opp her også gitt!
Jeg vil også redusere brystene! Men med mindre jeg får det dekka, må jeg vente til 2016..

Skal også ta en tatovering på ribbeina, så da må det virkelig strammes opp! :)
 
La på meg 12kg. Når jeg vegde meg en uke etter fødsel hadde jeg gått ned 13kg :P Så er fornøyd sånn sett, men har fortsatt litt "hengemage" som må strammes opp :P


Sent from my iPhone using BV Forum
 
la på meg 11kg og er på startvekt. 6 uker siden fldsel. kjipt å ikke få trent mage ennå , der og hoftene som må trenes gitt! !vekta har lite å si for meg. .

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Magen ser ikke så verst ut om morran hvertfall:) Synes rumpa og lårene er verst jeg. Men de var ikke så fine før graviditeten heller.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hadde litt ekstra på magen fra før, nå er det litt ekstra ekstra :/ hadde sakte men sikkert gått ned 5-10 kg de siste årene før jeg ble gravid. Begynte å føle meg mere "fit" da fettet var byttet ut med muskler rundt omkring, men så ble vel babyønsket større enn en perfekt kropp ;) nå får jeg bare fortsette der jeg slapp.
Treninga og sunn mat er en ting, forsåvidt både "lett" og artig, men å holde seg unna godteriet..!
 
Back
Topp