Hvordan ligger de små i magen?

<3 2015 baby <3

Forelsket i forumet
Åssen ligger deres små i magen? Her har hun lagt seg i skråleie etter å ha lagt i hodeleie i fire uker, tverrleie før det. Så vi får se om hun da finner ut at hun har lyst å snu seg igjen til hodeleie før fødsel. Men skal få fasrlegen til å henvise meg opp på kk til sjekk for å forsikre meg om hvordan hun ligger. Er hun ikke i hodeleie blir det ks :-)

hodeleie.. har ligget sånn i 6-7 uker...:)

Ligger med hode ned, vertfall etter hva jm sier :) tror hun har hatt denne stillingen hele tiden jeg :p håper hun ligger bedre til rette en sin storebror når fødselen starter :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Han har ligget i seteleie frem til nå, men kjenner noen voldsomme krumspring inni magen nå så håper han holder på å snu seg. Skal på ultralyd på tirsdag, så da får jeg se..

Her ligger han i hodeleie, og det har han gjort i 4-5 uker :) Jordmor nevnte ikke noe om han har festet seg når jeg var der for et par uker siden..så får se på neste kontroll til uka :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Seteleie, men noen rare skråtendenser til tider. Har ikke vært i hodeleie på noe tidspunkt så forbereder meg på at jeg har setebarn nok engang, så får jeg ta det som en positiv overraskelse hvis hu snur seg :-)

Hodeleie med ryggen ut på venstre side. Men ikke helt festet. Tviler på han festet seg helt før fødselen.

Venter nr 3 4. August:)

Ja får jo håpe at de snur seg til hodeleie alle sammen :-). Er jo det jeg å håper for min del men tar ikke sorgene på forskudd. Og med en ul i uke 37-38 så får jeg jo bekreftet om det er sånn eller slik :-). Hva tenker dere andre med de i seteleie mht fødsel? Velger dere setefødsel eller vil dere ha ks? :-)

Seteleie, men noen rare skråtendenser til tider. Har ikke vært i hodeleie på noe tidspunkt så forbereder meg på at jeg har setebarn nok engang, så får jeg ta det som en positiv overraskelse hvis hu snur seg :-)
Har du født i seteleie før? Hvordan gikk fødselen visst det ikke var ks da :-)

Her romsteres det veldig til tider, og ligger ofte på tverra og kiler i midjen på begge sider ;P merker også at det er hodeløse til tider, for da må blære tømmes utrolig ofte..

Han ligger langt nede og har festet seg. Kjenner han der for å si det slik, stikkinger, nedpress, kynner og murringer.

Back
Topp