Hvordan ligger babyene nå?

Melody

Forelsket i forumet
Var på ny kontroll idag ( og fikk enda en ny henvisning til UL) emoticon
Sa ifra at eg har kjent spark bare oppunder ribbeina den siste uka elle 2, så når hu kjente etter så låg babyen fint plassert med hode i bekkenet.

Kan ikke huske når det ble registrert med førstemann, men kossen ligge dåken jenter ann nå da ? Og i ka uke hadde dåken Hodeleie med tidligere barn ?
 
Her ligger snuppa på tvers, men håper hun snur seg etterhvert. :)

Med forrige snuppa så la hun seg ganske tidlig med hodet ned, men festa seg ikke før like før fødsel..
 
Hodet ned her og har nok gjort det det meste av svangerskapet. hun har ikke festet seg ennå. min sønn var like dann og han hadde ikke festet seg når jeg var på 32 ukers kontroll men kom i uke 35 med hodet ned :)
 
Hun har ligget med hodet ned siden uke 26, det lå godt nede i bekkenet på kontroll i uke 28. Jacob lå med hodet ned fra ca uke 28, og var festet på kontroll i uke 35. Spent påom snuppa fester seg før fødsel!
 
Ho lå i tverrleie på UL i uke 27... Nå tror jeg ho spinner rundt i alle retninger.... Storebror la seg med hodet ned rundt uke 25/26 tror jeg, og ble der...
 
Jeg var på ul om tirsdagen og da lå han fortsatt i seteleie, og han er 2700 gram allerede, ganske stor med andre ord. Han har ligget i samme stillingen på alle tre ultralydene. Skal tilbake om fire uker for å sjekke leie igjen. Hadde så mange kynnere under ultralyden at jeg ble sendt på røntgen av bekkenet med en gang, i tilfelle ting skulle skje før. Og ble sykemeldt slik at fødsel ikke skulle fremprovosert av kynnerne, håper han benytter de neste ukene til å snu seg!

Leie til storebror ble sjekket i uke 32 tror jeg, og da lå han med hodet godt ned.
 
Hun ligger med hodet ned, har gjort det siden uke 28.. men hodet har ikke festet seg ennå.
 
Her har småen festet hode.Håper det holder seg slik til fødsel :)
 
Lillegutt la seg med hode ned i uke 29 (31 uker på vei snart)
Storesøster lå med rumpa ned, frem til fødsel uke 34+5.
 
På Ul i veke 29+2 låg begge på tvers... JM sa at dei hadde go tid på å snu seg te, så får me sjå...
 
Her ligger hun med hodet ned :)
 
Her ligger han med hode ned. Og det har han gjort i noen uker allerede trodde legen på sykehuset. Jeg har hatt ekstremt nedpress siden uke 26 og hun tippet han har ligget slik siden da. Og det kan også stemme for beina ligger ut mot den ene siden. Men han har ikke festet seg enda da:)
 
Storebror festet seg ganske tidlig. Han er født i slutten av november, og jeg mener han festet seg rundt slutten av august.

Huleboeren min har ligget med hodet opp mesteparten av tiden. Snudde seg med hodet ned for et par uker siden, men nå tror jeg at h*n har snudd seg litt opp igjen, sparkene kommer mer mot venstre hoftekam, istedet for oppover. Bare h*n snur seg med hodet ned og blir der før uke 37 så er jeg fornøyd.
 
Ser det er mange som ligger med hodet ned her, mini her ligger alle veier tror eg for han driver fortsatt og emoticon  på blæra til mamman sin :) Jeg har ikke fått så mange spark i ribbeina enda, om han har sparket der i det hele tatt :p. er 29 uker nå
 
Rompa ned og hodet på høyre side. 29 uker på vei. Det har vært mye setefødsler i vår familie, så krysser fingrene for at ho snur seg :) Kjennes ut som ho turner rundt innimellom, er ihvertfall svært aktiv:
 
Her var det mange små som liker å ligge på hodet!
HERREGUD eg GLEDE MEG!!!!!! hihiemoticon
Føle meg veldig klar, og drømmer meg bort med baby i armene!
Ikkje lenge igjen jenter emoticon
 
Uke 33 og hun ligger i tverrleie. Skal ha ks, så det har egentlig ikke så mye å si, men jordmora sa at Det var veldig viktig at man la seg ned dersom vannet skulle gå og babyen ligger i tverr.
 
Back
Topp