Hvordan ligger babyen?

aninewe

Gift med forumet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
Hvordan ligger babyene deres? Min har ligget med hodet ned i mange uker men på lørdag snudde hun seg og begynte å sparke nedover og har gjort det siden [emoji849] det er SÅÅ ubehagelig til tider!

Hun lå mye sidelengs en stund. Nå ligger hun med hodet plantet godt nedover :)

Min foretrekker mye seteleie. Og spark lavt i magen. Kun en kontroll at hun har lagt med hode ned.

Han ligger i hytt og vær. Mye på tvers. Som sjettegangs har jeg gooood plass i livmoren, så han vil nok, som søsteren sin, ligge på kryss og tvers til langt uti trettiukene.

Jeg har ingen anelse. Hvordan merker dere hvordan den ligger?

Er ikke helt sikker, men kjennes ut som om hun bytter mellom å ligge på tvers og å ligge med beina ned. Veldig lite aktivitet mot toppen av livmoren så langt ihvertfall.

Jeg har ingen anelse. Hvordan merker dere hvordan den ligger?

Hvordan hun sparker? :) når hun lå med hodet ned sparker hun meg øverst i magen. Nå kjenner jeg sparkene i blæra og mot livmorhalsen[emoji23] veldig ubehagelig

Jeg tror han ligger mest i tverrleie, kjenner i alle fall mest spark og bevegelse ute i sidene. Hender seg det er litt oppover og nedover også, men mest på tvers. :)

Hvordan hun sparker? :) når hun lå med hodet ned sparker hun meg øverst i magen. Nå kjenner jeg sparkene i blæra og mot livmorhalsen[emoji23] veldig ubehagelig

Kjenner for det meste bevegelse litt under navlen på begge sider, så da ligger han kanskje med hodet nedover da.

Jeg tror han ligger mest i tverrleie, kjenner i alle fall mest spark og bevegelse ute i sidene. Hender seg det er litt oppover og nedover også, men mest på tvers. :)
Her også. Har som oftest hodet på min venstre side, rompa på høyre. Merker det veldig godt når han tar spenntak og skyver fra.

Her også. Har som oftest hodet på min venstre side, rompa på høyre. Merker det veldig godt når han tar spenntak og skyver fra.

Da ligger de rimelig likt, for her er også hodet på venstre side. Merkes godt ja! Hadde jeg ikke vært så polstra over magen så tror jeg at jeg hadde sett konturene av hodet på venstresiden i går. :hilarious::hilarious:

Ligger mest i hodeleie mener jeg.. Kjenner dulting oppover og spark på siden. . Lå i hodeleie på ul i uke 24 hvertfall, men de kan jo ta salto i noen uker til..

To UL’er med hodeleie og en på tverr. Synes han snur seg hele tiden. I dag er sparkene nede i buken :D men de kan like gjerne komme over navlen på en side i kveld eller i morgen. :D

Alle veier enn så lenge :p håper han legger seg med hodet ned snart :) de andre har fiksert seg innen uke 32 så håper på samme nå :p

Back
Topp