Hvordan ligger babyen i magen?

MadeleineXX

Glad i forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Julilykke 2023
Vet du hvordan babyen ligger akkurat nå?
Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror han ligger med hodet ned og definitivt med ryggen mot min rygg. Kjenner mest spark og bevegelser høyt oppe ved ribbeina. :) (Er 31+2 i dag)
 
På siste kontroll nå i uken hos jordmor lå hun med hodet ned, er 30+1 i dag. Det har hun også gjort på UL og timene hos jordmor etterpå. Kjenner mest bevegelse fra henne nede i magen og rundt midt på.
 
Tror han ligger med hodet ned og med ryggen langs min venstre side, og så sparker han høyt oppe på høyre side
 
Hodet ned, ryggen på høyre side av magen. Mest spark opp mot midten, mye bøy og tøy på midten og hun styrer også voldsomt med armene nede. Føles av og til som hun tar tak i noe der inne og klyper :p
 
Ehm.. "overalt"?:hilarious::hilarious:
Veldig aktiv baby så noen ganger høyt oppe i magen, ut på sidene, nedi "der" som har vært et favorittsted siden jeg begynte å kjenne noe, midt på,oppi ribbein, opp og ned, hit og dit :hilarious::hilarious:
29+0
De 2 første var mer rolige så spent på hva som gjemmer seg i magen denne gang, men holder en knapp på gutt :joyful:
 
Skal til jordmor i morgen så får vite det for sikkert da, men tror at hun ligger med hode ned! Ganske rolig frøken da, så litt vanskelig å kjenne!
 
Lå med hodet ned litt skrått på venstre side og ryggen på min høyre side.

Kjenner ikke særlig med "spark", men en god del "flytting" og romstering på høyre siden :joyful:
 
Med hodet ned, gjort det de siste ukene :)31+6 nå

Like langt på vei som meg du :happy: Jeg skal til jordmor på tirsdag og er spent på hva hun sier om leiet til babyen ettersom legen og jeg ikke er heeelt sikker. Sist jeg var hos jordmor satt babyen i seteleie.
 
Var hos jordmor på tirsdagen, og fikk bekreftet at mini låg godt nedi bekkenet med hode:happy:
 
Uke 33+2 nå, han ligger fortsatt på hodet inni der med ryggen mot min venstre side og sparker og slår i morkaka som ligger langs høyre siden :p litt frustrerendes da jeg ikke får med meg så mye spark og bevegelser, vil jo helst kjenne han hele tiden ❤ lagt på hodet siden uke 28 nå, ser ut til at han trives der.
 
Like langt på vei som meg du :happy: Jeg skal til jordmor på tirsdag og er spent på hva hun sier om leiet til babyen ettersom legen og jeg ikke er heeelt sikker. Sist jeg var hos jordmor satt babyen i seteleie.
Satse på at lille har lagt seg tilrette nå da:) selv om de kan vel bruke noen flere uker enda :)
 
Hodet ned sa jordmor sist og sånn har han egentlig ligget en stund allerede, for han har sparket noe voldsomt oppover ganske lenge. Nå var han såpass godt plassert nedi bekkenet så hun mente han blir der. Er i dag 33+2.
Drøyt hvor sterk en sånn liten tass er! Sparker som bare rakkern :)
 
Var hos jordmor i forrige uke, og da klarte verken hun eller ekstra innkalt jordmor som skulle kontrollere SF-mål å bestemme leiet :p de stresser ikke noe særlig med det ennå da.
 
Var hos jordmor i dag og baby ligger med hodet ned og med ryggen mot min rygg. En veldig aktiv krabat bemerket hun :)
Så han/ hun har snudd seg? Så bra. Med tanke på plassen som begynner å bli begrenset, så blir han/hun kanskje liggende sånn..? Det mente min jordmor hvertfall.
 
Back
Topp